Gå til innhold

Søvn: Hvor mye sover deres baby om dagen (4mnd)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sover like lite som to-åringen(ca to timer-en dupp)!! Hadde det ikke vært for at det er samtidig hadde jeg blitt nokså sliten tror jeg!! Han sover mest på puppen om natten, men det virker ikke som han er sulten heller. Ga han ei flaske i stad og da var han bare sånn passe interessert, og ikke sovnet han etterpå heller...

Heldigvis legger han seg for natten samtidig med toåringen og sover uten pupp noen timer, så vi har kveldsro iallefall:-)

Det er ikke så lenge siden han begynte å sove så lite, men likevel - noen tips eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvor mye toåringen din sover i døgnet, men Jr. sov mellom 12 og 14 timer fra han var 3-4 mnd. Blid og opplagt resten av tiden så han har rett og slett ikke behov for mer søvn.

Trøsten vår er at søvnbehovet ikke har gått noe særlig ned ettersom han har blitt eldre. Da han var 10 mnd. sov han fortsatt 12-13 timer i døgnet.

Skrevet

Sover fra 20.30-08 ca.. Så en halvtimestid ca kl 10.30.. Alt fra 1-4 timer kl 13.. Liten ur på 30-60 min rundt kl 18.. så i seng kl 20.30

Skrevet

Legger seg klokka 2000, sover til 0830 pluss/minus, våken et par timer, så sover hun fra 1100 til 1230 ca. Så leker vi og koser oss, før vi går ut å triller. Bruker å sovne på tur å da sover hun gjerne 3-4 timer, litt avhengig av hvor lenge siden hun fikk mat. Som regel våkner hun ca klokka 1730. hun bruker å bli trøtt når klokka bikker halv åtte, da er det kveldstell, pupp og rett i seng. Skal begynne å legge seg halv åtte snart tror jeg... Må vel ha med at hun er våken klokka 2400 og deretter annehver time for en 5.-minutter på puppen gjennom natta, men legger seg og sover igjen med engang. Deilige lille gullet mitt. Snill som bare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...