Gå til innhold

Phantomer & Engler:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fantastisk å se det som skjer her inne om dagen..........Jeg har i lang tid fått lov å dele min historie med dere gode jenter her inne, om min søster, og vår reise sammen, før hun sovnet stille og fredfylt for tre uker siden. Det har vært en stor gave for meg...

Phantomet, du deler din sterke historie med oss her inne, ringvirkningene er store, mange mennesker blir sterkt berørt og de aller fleste stopper litt ekstra opp... Ser at noen har kopiert din historie over til skravle, og resultatet er at ennå flere sjeler får dele din historie........dette er sterkt og det er så fantastisk å få dele. Jeg skrev min historie fordi jeg var klar til å dele, du skriver din nå når du er klar til å dele.........hva skjer videre? Jo, Maud, du deler din historie med oss.....også en historie til ettertanke.....dette er det jeg kaller englejobbing:-) Det er sterke krefter i sving, som gir oss styrke og samhold til å stå sammen, støtte hverandre, gi styrke, vi deler tårer og både gode og vonde ting kommer opp. Vi kjenner at vi har vår egen kraft inni oss til å gjøre de forandringer som skal til i livene våre, vi lærer å gi slipp på gamle mønstre, lukke gamle dører for så å kunne lukke opp noen nye. Vi møter mennesker som har mye å by på, mennesker som er reflekterte og kloke.....det er flott å være en del av dette rause fellesskapet. Noen tror på noe, andre ikke, men til syvende og sist jenter DET HANDLAR OM KÂRLEK:-))

Takk til dere alle - vi er engler alle sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver det så flott...

Ja, det er utrolig å se hvordan dere deler og gir av dere selv her inne.

Det er modig og sterkt gjort, og bra at dere kan dele av deres livserfaring. Som andre har skrevet, dere setter ting litt i perspektiv.

Og jeg har flere ganger tenkt igjennom ting et par ekstra ganger i hverdagen etter å ha lest hva dere har skrevet her inne.

Tusen takk for at dere er som dere er =D

Skrevet

Og du Dailis - du deler og gir av deg selv du også skjønner du! Du er en engel:-))

Skrevet

Henger meg på med en stor takk til dere alle jeg!!! Rart at for et drøyt år siden kjente jeg ingen av dere?

Glad for at dere gir!!!!

Skrevet

Takk selv du gummis-Engel;-))

Skrevet

Du fortjener kanskje den største takken selv. Du har modig og raust delt av din historie og dine opplevelser og vist oss andre at det går bra. Det er flott å oppleve et jentefellesskap fullt av kjærlighet og omsorg . Godt å se at det finnes forståelse og respekt og at man er opptatt av hvordan andre ser på verden og vil lære av det.

Skrevet

Ja, jeg meg så meg enig. Det er et helt utrolig flott fellesskap er inne.

Flotte damer som klokt og raust gir av seg selv, deler tanker, problemer, gleder og sorg.

Glad for at jeg er en del av det, og gleder meg til å treffe flere av dere.

Skrevet

Tenk dere energien i det rommet vi samles i snart!!! Det blir saker det:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...