minas'81&lillegull;) Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hun drar dyne eller teppet over hodet for å få sove. Ofte gjør hun det i søvne også. Andre som har det slik? Merker jeg er litt nervøs, og er inne å sjekker henne hele tiden. Hun blir 4 mnd nå om en uke. Har prøvd med slik pose hun sover i også, men da ble hun så urolig og sovnet aldri.(Prøvde flere dager, men hun bare lå og kastet på seg og vred hodet fra side til side) Er jeg en overnervøs mamma?
Hame ble født Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Hei Det skjønner jeg godt. Jeg brukte sove pose og da gikk det griet. Sorry jeg kan ikke hjelpe deg.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Det gjør gutten min også.Som oftest har han plass nok til å få luft også, hvis ikke stresspuster han og veiver med armer og bein.Heldigvis er det nok for å vekke meg:) ellers hadde jeg kjøpt sovepose...
lillebyll Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 jenta mi gjer det og. trur det er fordi eg har brukt å pakke ho inn i dyna og er vant til å ha noko tett inntil hodet. eg sjekkar ofte eg og, ho er 2,5mnd og eg må fortsatt sjå at ho pustar uansett:) brukar å dra dyna litt vekk slik at eg er sikker på at ho får puste. vi er sikkert overnervøse, men det er vel bedre det enn at det skjer noko..?
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Veslemor gjør også det, jeg har da valgt å bruke både teppe og dyne over henne og begge er laget i materialer som det er mulig å puste gjennom... Dyna er dun hvor jeg har dratt vekk dunet fra den øverste delen og teppet er helseteppe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå