Urtete Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Det er så mange fine innlegg her inne som jeg ikke har hatt kapasitet til å svare på.... 40 sekunder er liksom ikke nok til reflekterte svar på seriøse og reflekterte innlegg... Mange av oss har opplevd - og opplever - vanskelige perioder i livet. Takk til alle dere som deler historier, tanker og følelser! Dere skal vite at dere gjør noe med meg, det setter ting i perspektiv og gir rom for ettertanke. Noen av innleggene gråter jeg regelrett av.... TAKK! Her er en hilsen fra meg til dere alle: (Jeg synes det er så vakkert... og det er heldigvis mye sannhet i det...) Ty efteråt skal du förstå, att just vid soluppgången er natten särskilt kall - men så begynner fågelsången...
dritgrei hei hei! Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 ...jeg er glad for deg jeg urtete! Bare så du vet det!!! :-)
Reveenka Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Der tok du ordene ut av munnen på meg! Jeg vil ogå gjerne svare mer og langt - men rekker ikke så mye på mine tilmålte sekunder. Og nå må jeg avgårde igjen! Men takk for nydelig dikt - det skal jeg ta vare på! c",)
Karomamma Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 Jeg er helt enig med Urtings og Reveenka og resten!! Tusen takk til dere som deler! Med sykdom og slikt i heimen blir det ikke mye tid til dibbing, så jeg rekker bare ikke å svare på alt... Selv om jeg vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå