sjokoBolla Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Vi har forlovet oss...juhuuuu Nå står det helt stille hva jeg vi ha i avisa. Trenger ikke være masse, men noe litt annet enn "X og Y har forlovet seg den og den datoen". Noen som kan hjelpe meg?
Millamor - 77 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Avisen? er det vanlig? har aldri hørt om det jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Det er ikke spesielt vanlig å kunngjøre forlovelse i avisen, da men... Det er som regel bare de som er ganske oppmerksomhetssyke som kunngjør forlovelsen i avisen, de fleste av oss greier oss med å kunngjøre bryllupet. :-)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Det spørs kanskje hvor i landet man bor. Jeg har aldri hørt om noen som ikke har skrevet det inn i avisen! Det er i hvert fall ikke unormalt med forlovelsesannonser. Men jeg har desverre ingen gode forslag til hvordan man kan skrive det på en spesiell måte...
Leieboer funnet! Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg bor i Stavanger, og i Stavanger aftenblad er det som regel mange forlovelseskunngjøringer hver dag. Har ingenting med å være oppmerksomhetssyk å gjøre!! Har dessverre ingen kreative tips, men vil få ønske lykke til med forlovelsen!
Ayla78 Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Bor i Molde og her er det også vanlig å skrive annonse. hmm tja, hva var det familien min skrev da.. har det liggende ett sted, men det var noe med at x gikk ned på kne og y var ikke vanskelig å be pluss pluss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå