Gå til innhold

Deprimerende kontroll i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt blødninger nå i 1 og en halv mnd. Blir fulgt opp på sykehuset hver 14.dag. Er nå 21+4, og fikk beskjed om å begynne å tenke på muligheten for å bli lagt inn fra uke 24. Legen regner ikke med at jeg kommer til å gå til termin, og vil følge meg tett opp. De vil ha meg innlagt på føden, i tilfele fødselen starter, slik at barnet skal ha en sjanse til å bli reddet hvis det skal bli ekstremt prematurt.

Fikk idag vite hva som er årsaken til blødningene mine, før har de bare sagt at det er en blodansamling. Det er hinner fra morkaka som har løsna, og som skaper all denne frustrasjonen.

De positive nyhetene er at babyen har det helt fint, vokser helt etter kurva, og har masse fostervann og svømme i. En livlig liten krabat.

Er kjempe taknemlig for at h*n er kjempe livvat. Har kunnet kjenne spark på utsiden av magen siden uke 18! Bli der inne babyen, bli i 18 uker til, vær så snill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff - høres ikke noe kjekt ut...men er jo bra at alt ser ut til å stå bra til med mini da:o) Du må ha masse lykke til og håper h*n holder seg der inne så lenge som mulig...

Skrevet

hei huff dette var jo leit. men se det sånn at det mye tryggere på sykhuet enn hjemme. og det kan jo hende at denne babyen holder seg inne en god stund til, kjennner ei somhadde dette pro. men babyen kom ikke før uke 32 + 4 og det gikk bra di trengte ikke lang tid på prematuravd di beste ønsker til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...