Gå til innhold

Hvorfor må dere snakke om amme vs mme hele tiden??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tror dere det føles for oss mødre som faktisk ikke kan amme???

Skal vi bare levere barna våre til barnevernet med en gang? Siden vi må gi dem dette gift som kalles mme? Iblant virker det sånn på dere....

Skulle ønske at jeg kunne se bort fra alle innlegg om dette emnet, men der er ikke så lett. Når man får høre kommentarer hele tiden, "hun gir flaske..." "hun ammer ikke...blabla bla....

Hvorfor kan dere ikke bare hold kjeft og slutte å få meg til å føle meg som en grusom mor pga noe som ikke burde ha noe å si.

Jeg har pga fjerning av svulster i brystene fått ødelagte melkeganger og kan ikke amme. Skal ikke jeg få lov til å være en lykkelig mor uten å få høre dette gang på gang????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blir vel disse debattene nesten utelukkende startet av mødre som ikke ammer? Hvor har du fått det fra at folk mener at barna til de som gir MME blir mishandlet og burde vært levert til barnevernet?

Du er ikke en grusom mor som gir MME! Hadde du ikke gitt barnet ditt mat derimot, da hadde du vært en dårlig mor. Syns det høres ut som om du gjør det som er best jeg :-) Men forsøk å bearbeid denne dårlige samvittigheten som best du kan.

Skrevet

Er som du DRITT lei denne debatten - mulig det er fordi det er tredje runde og når ungene vokser til - ja da skal jeg love deg man sitter IKKE å tenker: lurer på om han hadde klart det mattestykket hvis jeg hadde ammet litt lenger?? Så god tid har man faktisk ikke!

Jeg har ikke tenkt å skrive om jeg ammer eller ikke, det er irrelevant for hva jeg mener, må bare få det ut: LEI LEI LEI av at vi mødre finner all slags grunn til å gi oss selv og hverandre så dårlig samvittighet!!!

Noen gang møtt noen som har sagt, jeg har slitt litt på skolen og lurer på om det er fordi jeg ikke ble ammet? Ha ha komisk spør du meg!

Nei KOOS deg med babyen din, du må jo ha fantastisk mye å gi som virkelig har fått erfare hva som er viktig i livet!

Må bare legge til for ordens skyld at jeg ikke har lest de andre debattene om temaet i dag . gidder rett og slett ikke!

Støtteklem!!

Skrevet

Så enig så enig!!!

Hvorfor ikke støtte hverandre isteden for å krangle om trivielle ting?

Skrevet

Som jeg sa i en annen tråd her. For noen er mm det beste, og for andre er mme det beste. Vi er ikke like, og la oss respektere det. Alt kan ikke gå etter boken for min del, for "den lille boken om Fredrik." fins ikke.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...