Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Jeg og sambo har hvert sammen i snart tre å nå og vi har kranglet veldig mye i det siste, men vi prøver og prøver... Vi satt å prata så klarte han og si ja jeg har jo ofra så mye tid på deg og sønnen vår og det var ikke måte på.. Jeg gadd ikke å lage noe krangel ut av det så jeg tokk det opp med han nå.. og ja han mente det at han ofra så mye tid sammen med sønnen sin og meg og det var ikke måte på... hår så lyst til å bare kaste han på dør nå....
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Ja, hva annet kan han forvente i ett forhold. Alle må jo ofre tid til de man er sammens med, og spesielt barna. Det gjør jo du og det, så det er da ikke noe for typen din å sitte å klage over... Du får jo bare høre med han hva det er han egentlig vil? Om det er å leve slik som han selv vil som fri og frank og uten ansvar. Da har du jo svaret der, og kan ta stilling til om det kanskje bare er å hive han ut da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå