Gå til innhold

Fått influensa midt oppi alle symptomene.


mamma til 2 og lille frøet..

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på snart 21 år. Jeg er gravid i uke 9 nå.. :)

 

Jeg har mange symptomer som: Kvalme, oppkast, smerter rett under magen, blør neseblod, tretthet...

 

Ikke nok med dette men nå jeg fått influensa i tillegg. Jeg er redd for å ta medisiner,for jeg er redd for at det kan skade fosteret mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

erh, så kjedelig!! Men, du kan iallfall ta paracet som febernedsettende, om det blir for ille:) Litt paracet, skal visst ikke være farlig, men IKKE ibux.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)

Jeg har opplevd det samme. Jeg er også i uke 9 nå, og hadde influensa oppi det hele da jeg var i uke 6 -7. Som deg var jeg kvalm i tilegg og det var ikke noe særlig.. Jeg tok paracet i nøden, det skal ikke være bevist skade på foster ved bruk av det, men man skal ikke bruk ibux.

God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, du er ikke alene, jeg har også hatt influensa. Var helt forferdelig! Jeg var kvalm, slapp, trøtt og hadde ingen matlyst, pluss feber. Tok paracet, legen sa det ikke gjorde noe, men Ibux skulle jeg ikke ta. Det tok ei uke før jeg ble frisk. Nå er jeg forkjøla:p Matlysten er litt bedre, men ikke helt som den skal være. Føler kvalmen tvinger meg til å spise, for jeg blir som regel litt bedre i form etter å ha spist...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. jeg har ikke fått influensa, men streptokokker i hasen. Legevakta i helga, ikke så artig. Høy feber og fryktelig slapp. Legen gav meg pencillin, og viste meg til og med i medisinhandboka si at det stod at det ikke var skadelig med denne typen på noe stadie i svangerskapet. pHU! Nå er jeg på bedringens vei, deilig!! :)

 

Kvalmen har faktisk gitt seg litt etter helga.. deilig!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 7 og sengeliggende med influensa... Kasta opp i to dager nå, er nesten redd spira følger med opp når krampene blir store nok....

 

Syntes det er ekkelt å være syk nå, føler absolutt ikke at det er de beste levekårene for peanøtta der inne nå, men lite å gjøre med...

 

Har tatt paracett mot feberen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...