Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Aldri før tenkt på dette navnet som noe alternativt, men det slo liksom ned i meg for et par dager siden. Setter pris på alle ærlige kommentarer:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Min mening varierer fra hvor i landet du bor... Hvis det uttales Be'ate liker jeg absolutt ikke dette navnet, men sier du Bea'te blir det fint...
beatek-t Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Jeg synes det er fiiint:) hihi:) Litt inhabil kanskje:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 helt ærlig.....ikke et veldig fint navn. vanskelig å uttale på engelsk er det også... tenk på når beate skal på ferie!!!hey my name is B8T!!!!!(beeightthi)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Herregud...Skal vel ikke gå rundt å tenke på hvordan det uttales på engelsk... Jeg synes det er et fint navn...Ikke så mange som heter det fortiden... Liker du det så synes jeg du skal ha det som valg... Må bare legge til at jeg hadde en liste over fem navn jeg likte...Gutten ble født og ingen av navene passet til han...Han fikk et helt annet navn...Så ikke alltid navnet passer baby...=o) Ha det på lager du... det er et fint navn... Hilesn snill
kjapttrygtogbilliigKIWIKIWI Skrevet 27. februar 2007 #7 Skrevet 27. februar 2007 forsåvidt interessant med navnedebatt?? Beate er halvfint syns jeg. bra at det ikke er sånn emma-aurora-tea-vanlig, men enig med henne som sa at det er forskjell på uttalelsen be-ate og bea-te. det første blir litt seigt og tungt, syns jeg. den som spør får svar:) men dere som fortsatt tenker på å bruke emma, aurora og den slags som jeg føler halvparten av jentene født etter 2000 heter: vil dere ha det for en hver pris -eller vil dere faktisk ha det nettopp fordi det er pop? jeg personlig er driiitlei de navna, selv om jeg i utgangspunktet syns de er søte da.
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 27. februar 2007 #8 Skrevet 27. februar 2007 Ja kjempe fint! Og jeg heter Beate og er storfornøyd med det
gladbaby Skrevet 27. februar 2007 #9 Skrevet 27. februar 2007 Beate er et koselig og ikke så veldig vanlig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå