Vicky 83 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er det noen her som vet om et fint lokale som jeg kan leie i Bergen? Vi blir 40 til middag og 70 til kaffe. Alle steder jeg ser på lurer inn fordyrende elementer som f.eks. Kronstad hovedgård som serverer kanapeer til kaffegjestene. Dette koster 170 kr pr person. Dette blir litt penger med 30 kaffegjester... Ønsker å ha et fint lokale. Ser for meg å betale 500 kr pr kuvert for tre eller fire-retters middag og servering. Kan betale noen tusen i leie i tillegg, men utenom dette vil jeg fikse resten selv, dvs. kaker, alkohol osv. Vær så snill å hjelp meg!!!
Lille jente Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har leitet lenge etter festlokaler i Bergen. Og til slutt ble det Kjøttbasaren for vår del. De som driver det er sååå behjelpelig og hyggelige. Og menyene er heller ikke ille. Inkl. i prisen er servietter, lys og blomster. Og man kan selv ta med kaker, men man betaler 25,- per person for dette. Andre steder kan man ikke ha med egne kaker, eller de tar ofte 45,- per person. Eneste er at man ikke kan ta med alkohol selv...men men... Tror det blir en fantastisk fin kveld i Kjøttbasaren, i kjempe fine lokaler.
reven37 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Hei. Jeg syntes det så ganske fint ut ( utifra bildene på nettet ) på stallmestergården Moldegård. Der kan du velge hvor mye du vil gjøre/komme med selv og hvor mye de skal sørge for. Du kan komme til duk og dekket bord, leie kun lokale og ordne resten selv eller en mellomting. Aner ikke prisnivå men kan jo være verdt en titt :-D www.stallmestergaarden.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå