Fantorangen Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Noen ganger i det siste når jeg har løftet vesla på 6,5 mnd, har det "knaset" i ryggen hennes! Blir litt bekymret jeg, selv om hun ikke virker plaget av det... Noen som har lignende erfaring, og vet om det er noe galt?
curly sue Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Vet ikke om det er noe galt men min lillegutt hadde en slags knepping i skulderen, og denne så fysioterapeuten på helsestasjonen på..og det bedret seg med en gang... ellersw har jeg god erfaring med manuellterapeuter.... det er gratis og trenger ikke henvisning fra lege... bedre å få sjekket det opp, hvis det er noe som kan gjøres... Lykke til!!
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Veslemor knekker og knaser noe veldig ig har gjort det siden hun var 2 mnd... Har spurt HS men de sier det ikke er noen fare. Og jeg er jo sånn selv også, pappaen og. Og det plager jo ikke oss, gjør ikke vondt eller noe.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 det har knast i kroppen til lillegutt siden fødselen av her og nå er han 7mnd og knaser fortsatt. men har jo vært hos legen på helsestasjonen og alt er i fineste orden så jeg gidder ikke bekymre meg noe mer over det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå