Gå til innhold

Er det nødvendig med ståbrett til en tre åring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår blir tre i august og storebror i mai.

han er veldig flink til å gå turer og hvis vi skal på lange turer etter at babyen kommer, eller lange dager i park el noe kommer vi til å ta med en lite paraplytrille i tillegg hvia han blir sliten. Ellers regner jeg jo med at han klarer å gå selv på de trilleturene vi tar hjemme her.

Er det nødvendig å kjøpe noe slik søskenbrett/ståbrett til han i tillegg til dette eller kan vi bare spare de pengene?? Noen som har erfaring med dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale søskenbrett. Vår gutt ble storebror da han var 3 år og 9 mnd og vi har brukt det mye. Han klarer fint å gå lengre turer, men noen ganger er ikke motivasjonen på topp, eller det går veldig sakte. Fordelen med ståbrettet er at du kan ha det på vogna når han ikke bruker det, og så kan han få stå når han blir sliten. Skal du ha med en trille i tillegg må man jo trille den også når han ikke sitter, i tillegg til at du er avhengig av å ha med deg en voksen til som kan trille storebror. Så jeg ville gått for søskenbrettet og droppet trillen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...