Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Tid for pappapermisjon og jeg jobber kvelder (16-23)... Har ammet vesla i seng hittil, aner ikke hvordan vi skal gjøre det nå... Tar ikke flaske og pleier å bli lagt i 20-tida...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Pumpe deg på jobb f.eks?Vende vesla til å begynne med flaske? Jeg får samme problem i juni, er en stund til så jeg har tid til å venne klumpen til flaske og grøt i mellomtiden.Kansje begynne med litt mme også fordi han da blir 8mnd. Dersom du har en bitteliten knatt så må du jo bare lære henne med flaske også pumpe på jobb og fryse det ned og det bruker pappaen til baby når du er på jobb.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Jobber på et svært stressende sted der vi har "rush" til faste tider. Har faktisk svært sjelden pauser, og hvertfall ikke lange nok til at jeg rekker å pumpe:( Han kan komme innom max én gang så jeg får ammet, men blir vanskelig å legge henne i 20-tida ettersom hun sannsynligvis våkner når hun tas ut av bilsetet (på vei hjem igjen, etter ammingen på jobben min)... Vanskelig å vende en på 8 mnd til flaske? HI
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 OG FORRESTEN Hun er sååå kresen at hun ikke liker tint melk... HI
Anonymium Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Alle har rett på minimum 1 time ammefri per arbeidsdag. I stat og kommune er det inntil 2 timer med lønn, i det private er det 1 time uten lønn som arbeidsgiver MÅ gi. Du kan lese mere om dette på ammehjelpen.no. Anbefaler deg å benytte deg av denne ordningen. Det er arbeidsgivers ansvar å tilrettelegge dette for deg. Det finnes ingen øvre grense for denne ordningen.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 16-23 var da behagelig;) Jeg har kveldsjobb men jobber 15-jeg går hjem (kan være 21 kan være 0530, avhengig av hva som skjer og om det er helg eller ei) Vi har tenkt å løse det på følgende måte dersom jeg går tilbake i jobb (ikke bestemt ennå) Jeg tar min time med ammefri og drar hjem for å mate når hun skal legge seg og så tilbake igjen... Dette går jo kun når jeg er sammen med noen på vakt eller det er rolig, så det kommer sikkert ikke til å fungere men lov å forsøke... Dersom vi ikke får til dette får hun bare få noe annet når hun skal lalle seg, ikke annet å gjøre med det. Hun tar heller ikke flaske men vi har kjøpt inn tutekopper i forskjellige varianter som kan benyttes, evt så kan siste måltid være grøt og drikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå