Gjest Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 leste litt i nyhetene..å jeg syns innmari synd på di som er rammet med så mye hvitt...noen av dere som sitter der,med snø opp over øra?? huff,håper vinteren slipper taket snart. klem =)
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 hoff ja.håper det slutter snart,eller at det daler ned litt mer spredt over norges land.her finns ikke snø.men ville heller bytta til meg det enn å ha minusgrader og vind.sender noen "snøsmeltende" tanker jeg...
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Nei, vi har ikke snø vi:) Krokus og snøklokker i hagen, snart kommer påskeliljene. Buskene mine har begynt med knopper og i dag har jeg lufta sengtøyet. MMmmmmm nesten litt vårstemning i Stavanger omr
Blomman Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 ÅÅÅÅ blir helt sjuk jeg supermamma... kankje e skulle bli med gubben et år til Sandnes likevel??? På Lillehammer det nok snø nå ja:-) Koselig med vinter - men den er så fryktelig lang her - ofte fra oktober til mai....puh - er nesten ikke vår her heller bare noen få dager og rett på sommern liksom
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Ja! kom til Sandnes:) Det hadde vært koselig:)) Jeg bor 10minutt med bil fra Sandnes sentrum. Er det ny jobb han kan få i det området?
Blomman Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Han er snekker og kan jobbe overalt;-) Bestekameraten hans er gift i Sandnes og de jobbet sammen før og kunne nok godt tenkt seg å være et team igjen... men det er ikke bare bare å flytte for bare et år når en har skoleunger... vet liksom ikke hvor lett/vansklig det r å komme inn i et nytt miljø for en korter periode.. he men du - jeg leser stadig vekk feil i nickene... oppdaget plutselig at du er supermamma TIL bee og ikke supermamma to bee..hehe
Trollmora Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Nei egentlig ikke. Synes det må være noe siden det tross alt er vinter ) Vokste opp nordpå, med innlandsklima og svære "snyskavla". En knapp halvmeter er jo for ingenting å regne....
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 ja du trollmora.vintrene nordpå var virkelig vintre ;o) jeg vokste opp på kysten,vesterålen.å minnes mye snø og en pappa som måkte frem ytterdøra før vi skulle på skolen.men vi brukte verandaen også da.savner skikkelige vintre,med mye snystorma å store skavla.men syns litt synd på di som sliter med å grave frem hus og mere til...å her blomstrer ingenting.men jeg fant påskeliljene som jeg glemte i kjellern..grønne spirer der.så for en gang skyld får jeg opp overvintra løker ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Her har det ikke snødd på lenge.... Men fytte grisen det har vært KALDT!!! Hvis ikke noen skrur på varmen snart blir jeg sprø!!! ;-)))
Babyonboard ;-) Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 PS: Det snødde som fy FØR jeg kom opp hit så snøskavlene er HØYE her også altså :-) Minner meg om at det står en bil utenfor her som jeg må grave frem.... Mammas samboer er nøye på at bilen SKAL stå i garasjen... Og nå har den stått uute her siden midt januar ;-/ Hoppla oooops :-)))
Tokatter_USA Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 JA!! Det begynte på fredag med lyn, torden og snø (!), og fortsatte med isregn og mer snø på lørdag, og snø hele søndag. I går måkte hele byen og følte seg sammensveiset. Vi har ikke hatt så mye snø på mange år. Helt nordnorske tilstander har vi nok ikke, men jeg synes det er trivelig likevel.
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #13 Skrevet 27. februar 2007 Ehhh....begynner å bli litt her også nå i indre østfold....snødd i 4 dager nå
Reveenka Skrevet 27. februar 2007 #14 Skrevet 27. februar 2007 Masse snø her også c",)! Og fint skiføre, som jeg ennå ikke har fått prøvd dessverre...
♥Snulder Skrevet 27. februar 2007 #15 Skrevet 27. februar 2007 Foreløpig så synes jeg det er akkurat passe! Nok til at ungene kan ha det gøy, og ikke så mye at det blir plagsomt å få bilen av gårdsplassen;=)
Reveenka Skrevet 27. februar 2007 #16 Skrevet 27. februar 2007 Her hjelper det dessuten med firehjulstrekk, ettersom gården ikke er måkt så kjører jeg bare frem og tilbake en 18-20 ganger - og vips! så er gårdsplassen farbar! c",)
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #17 Skrevet 27. februar 2007 hehe reveenka ;o) det gjør gubben også...snøskoffla får ligge,men bilen får slite =) å en oppdatering fra trøndern : "nabokomunen har meldt om sneflak som daler...så snart blåser det vel hit også;o)" å kuldegrader og storm er et fjernt minne nå,gudsjelov....
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #18 Skrevet 27. februar 2007 Og nå har jeg vært ute og fått frem den j... bilen ;-) Kravlet og slet.... fysjom :-( Men nå er bilen kjørt ned i parkeringskjelleren på senteret for å fjerne de siste snøspor på den, den får stå der og tine... Svigersøster kjører den ned i garasjen der den skulle stått siden januar... og så er alt helt fint igjen ;-))) Mission accomplished ;-)
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #19 Skrevet 27. februar 2007 flink du har vært da ;o) " en klapp på skuldern" fra meg. er noe med den snøen du.... men nå er den jo gravd frem,og ferdig vaska av alt det hvite =) å du slipper tenke mer på den.. hurrey for babyonboard !!!! ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #20 Skrevet 27. februar 2007 Den bilen har vært som ei mare i lengre tid ;-) Neste prosjekt er å pakke.... Men det er jo ikke midnatt engang.... Har goooood tid..... Flyet går jo ikke før i mårra ;-)))
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #21 Skrevet 27. februar 2007 ta deg en pust i bakken nå da.som du sier,goood tid ennå ;o) pytt sann,pakke gjør du en time før avreise,hehe
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #22 Skrevet 27. februar 2007 En HEL time før??? Er'ru gærn??? Jeg pisker rundt i huset i siste liten og forbanner meg selv fordi jeg ikke pakket igår kveld da Jojo sov, eller hvorfor ikke i natt??? etc etc... Også alt det jeg husker på at jeg skulle ha gjort da................. gusj.....
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #23 Skrevet 27. februar 2007 ja,hvorfor gjøre i dag,det man kan utsette til i mårra ;o) sleng ned det du tror du trenger.resten blir glemt,ferdiiiiii ;o) slik er det her...eller,jeg tar med et helt flyttelass,kun for få dager..... høres helt meg ut det der,hehehe...nei,ta deg en hvil du.etter å ha måkka frem bilen fortjener du det =) jojo hjelper deg sikkert i mårra hun.....;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 27. februar 2007 #24 Skrevet 27. februar 2007 Åja.... Nå kan jeg ihvertfall plassere henne i nyinnkjøpt lekegrind, så jeg slipper å bekymre meg for å snuble i henne :-) Så kan hun rydde i lekene sine der hun....hihihihihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå