Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte jeg spa, er det mulig å være med ??? er det på Holmen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lørdag 21. april skal en fin gjeng av oss til Holmsbu, for spa, skravling og hygge ;-)

Åpent for alle snille, greie, ærlige, flotte modenmammaer. Hver og en bestiller og betaler for seg. Noen har vært her inne på forumet lenge, andre ganske så ferske - men felles tror jeg alle gleder vi oss som unger!

Skrevet

Så koselig, det har jeg lyst til å være med på :-) er det mange som skal overnatte ?

Skrevet

Maud har nok oversikten, men tror vi er ganske så mange. De fleste kommer nok ved lunchtider lørdag og drar hjem omtrent på samme tid søndag. Eller bla deg bakover på sidene her. Er vel en liten måned siden vi bestemte dette?

Skrevet

Jeg synes du skal være med! Har jo kjempelyst til å treffe deg også. Jeg kjenner ingen her, annet enn gjennom forumet da og kjenner dem på en måte godt. Akkurat som jeg kjente deg godt i en periode etter at vi delte frykt og glede :-) Jeg har ikke helt oversikt heller, tror vi er omtrent 12 stykker. Alle skal overnatte så vidt jeg vet og alle har bestilt selv. På Holmsbu. Sleng deg på, ring i dag og bestill. Hvis du vil ha en eller annen behandling kan du gå inn på www.holmsbuspa.no og se hva de tilbyr. Jeg (og en del andre) har bestilt en pakke med helpensjon og en overnatting. Det koster 2200 så vidt jeg husker. 24. april altså :-D

Skrevet

Uff, 21. april er helt riktig. Hadde vært litt dumt å sende Marry dit på feil dag og så lure på hvor hun ble av... Takk!

Skrevet

Ja da har jeg avtalt med min varkre mann som ønsket meg god tur ;-) så da blir jeg med og da er vi enig om at det er lørdag 21 april ;-))

Maud jeg gleder meg masse til å treffe deg også, har skjønt at du har en stor tilhenger skare her også og det er kjempe koselig, og jeg gleder meg til å hilse på deg og si Takk for utrolige fine tilbakemeldinger da det sto på som verst under svangerskapet :-)

Skrevet

hvordan er det lagt opp til felles middag på lørdagskvelden, den 3 retter eller har alle bestilt den middagsbuffen ??

Skrevet

Tror ikke det er lagt opp til noe spesielt. Vi bestiller vel et langbord på lørdagen, så er det vel enten 3 retter etter kokkens anbefaling el buffe tror jeg. Det serveres samtidig, gjorde ihvertfall det i sommer når vi var der:-)

Koselig at du blir med:-))

Skrevet

Så koselig at du også blir med, Marry!!

Har ikke fått sagt velkommen til deg heller, men da gjør jeg det nu: VELKOMMEN HIT :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...