Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 mannen min er skikkelig inn i analsex,men jeg klarer ikke..syns det er skikkelig vondt.Har prøvd glidemiddel osv...Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre for at jeg skal syns det er godt?lyst til å gjøre det for mannen min sin del...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg kan dessverre ikke si annet enn at dere må ta HELT med ro, ingen hastverk her. Også må du slappe skikkeli av, ikke anstrenge deg. Ellers så vil jeg si at jeg ville ikke gjort det for mannen min sin del. Jeg gjorde det, og nå er det et evig mas om analsex. Jeg liker det ikke, så det blir mange avslag på han
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 prøv en krem som heter anal eazy... meget effektiv.. får kjøpt den på kondomeriet
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 drikk noen glass med vin først, d funka til meg:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 i tillegg til de gode rådene over vil jeg tilføye at det er du som bestemmer,han må ikke presse seg inn,dvs han må presse forsiktig,men det er du som må slappe av og slippe han inn. når han er kommet innenfor er det lurt at han er helt rolig en liten stund før han begynner å pule.på denne måten er det godt for oss ihvertfall. men ikke overdriv,la det bli en liten godbit som mannen din bare får oppleve som noe "ekstra" av og til...
EIse Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Dette er noe du skal gjøre for at DU SELV har lyst. Ellers binder du deg nok unødvendig mye og vil få det vondt. Hva med å begynne med at han bruker en finger og to i starten. Ikke ha som mål at han skal inn med hele kølle i første omgang. Og husk godt med glidekrem. Tror det er viktig at du er ektra kåt før dere kjører på med anal, ellers blir det bare vondt for deg. Lykke til og vent til DU er klar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå