Gå til innhold

Merker dere noe når dere ligger på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 15 og noen ganger føles det som jeg ligger på en ball hvis dere skjønner hva jeg mener. Men i det siste har jeg ikke merket noen ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er nå 18 uker, kan ikke ligge på magen, for det er ømt og vondt... har vært sånn i litt over 3 uker ca......

Skrevet

Lenge siden jeg har kunnet lagt på magen ja... Akkurat som en hard ball å ligge på.. Ikke særlig godt nei..

Skrevet

lå på magen hele tiden før,men nå klarer jeg ikke.. d blir ømt og vondt..våkner mye på natten av at jeg har havnet over på magen å da er jeg kvalm pga at d gjør ondt..så prøver å ligge stort sett på siden...

Skrevet

eg e 19 uker på vei og eg ligg einnu på magen, ikkje nåkka vondt eller ubehagelig med det:)

Skrevet

Synes også det er ubehagelig å ligge på magen.

Og i går kjente jeg noen små dult da jeg igjen skulle prøve å slappe av på magen.. Tror det kanskje var babyen som protesterte litt..hehe. Blir kanskje litt trangere? :0)

Skrevet

Den lille jenta i magen sier ifra at magen er ikke hennes yndlingssovestilling...

Skrevet

jeg er 16+6 og kan ligge på magen.

MEN jeg gjør det sjelden likvel. Tror det er går litt på psyken... det føles feil på en måte:)

Skrevet

Er i uke 16, kan fint ligge på magen. Var på massage i stad ig lå på magen hele tida. Gikk helt fint det

Skrevet

er i uke 23, og ligger på magen. men ikke flatt på magen som før, det blir ubehagelig. men sånn halvveis over på magen, med et ben godt trukket opp syns jeg er deilig. da slapper jeg godt av.

Noen ganger sover jeg i fanget på mannen min, da har jeg hodet på magen/brystet hans, og så tar han bena fra hverandre så magen får plass:) det anbefales:)

Skrevet

Jeg ligger halvveis på magen jeg også. Trekker opp et ben.

Er ikke kjempebehagelig, men det funker! :) Jeg sovner ikke ellers...

Lillegutt i magen protesterer villt noen ganger, og da har jeg ikke hjerte til å ligge slik *fnis* Så noen kvelder går det maaaange timer før jeg sovner ja..

Merker det begynner å bli ganske så ømt nå.. Jeg er 21+5 i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...