Gå til innhold

mmmmmmm!!!! påske-egga har kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var i butikken i sta å fikk øye på påske godtet!

har lenge gått å fyst på hvit sjokolade, å nå får jeg begge deler!

jeg mener ikke dem vanelige påske-egga, men dem man får kjøpt i 4-pakk (eggkartong i lilla) sjokolade og hvit myk sjokolade inni! nam-nam!!! kan nesten spise meg ihjel av dem!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å hurra! har de kommet allerede?? det er jo årets høydepunkt!! :D Jeg ELSKER de eggene! Da er det bare å gå rett i butikken etterpå :)

Skrevet

Bare jeg som synes de er fæle eller?hehe..syns de er kvalme jeg da..og vet dere,i 1 egg,så er det altså nesten 200 kcal!!!!I Ett egg!!!Jeg må ihvertfall holde meg laangt unna slikt,bedre å ta en melkerull da:-)

Skrevet

jepp høydepunkt hvert år det ja!

jeg oxo synes dem er kvalmene når man har spist 2-3 av dem hver gang jeg kjøper dem men så er dem såååå utrolig gode!!

kanskje litt dum nå men hva er kcal???

Skrevet

Herlig med sjokolade i alle varianter.

Jeg teller ikke kalorier, jeg. Da forsvinner jo hele gleden med både påskeegg og annen sjokolade. Men prøver å ikke spise sjokolade HVER dag, da. Selv om jeg gjerne skulle gjort det.

Skrevet

har ikke likt sjokolade hele svangerskapet jeg..

men disse påske eggene er så gode..

har starta på min "kartong" nr 2 nå...

nyyyyyter hver en kalori!!!!!

Skrevet

Prøver å vente lengs mulig før jeg kjøper dem. Det er så vanskelig å stoppe når man først har begynt!1

Årets høydepunkt på sjokoladefronten!!!! (og jeg er sjokoladeelsker!)

Skrevet

Er det bare jeg som synes det er helt teit at sånt kommer i butikken så lenge før det er påske..??? Butikkene har jo nettopp slutte å selge julesjokolade på halv pris, og så plutselig popper det opp påskekaniner??!! Det er jo ikke påske før i april!!! Mulig jeg er rar, men synes det er blitt vel mye profitt forbundet med alle våre høytider... Vi har jo snart ikke høytider igjen, de er blitt så komersialisert, at de flyter i hverandre... Synes det er litt synd jeg, for kosen forsvinner jo med at de ikke lenger er forbundet med det som er meningen... Men så er jo jeg av typen som er litt gammeldags (er ikke så gammel, da,blir 31 i år...), og fx kun spiser pinnekjøtt og ribbe iforbindelse med jula. Jeg synes kosen med det ville forsvinne hvis jeg ikke skulle forbinde julemat med jul.... Men mulig det er jeg som er rar...

Skrevet

Det har jeg for lengst funnet ut at har kommet i butikkene:)

hehe.........!!!!

Ps.....de kolibri eggene er goooooooooooode:)

Skrevet

hehe, var LITT happy da jeg fant sånne..1 :D

Skrevet

Personlig synes jeg de eggene er ganske kvalme, men påske marsipanen er hjertelig velkommen her. Jeg synes ikke det gjør noe at det kommer tidlig. Og enda bedre er det at det er på halv pris etter påske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...