Gå til innhold

vekt 16uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye er vanlig å ha lagt på seg til en er 16uker? jeg har lagt på meg 1,6kg nå og vil ikke legge på meg så mye som sist. da var jeg oppi 23kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått opp fire kilo, og er 16+5 i dag. Så tror ikke du har så mye å være redd for. Men man går jo opp i rykk og napp, så det hele er veldig individuelt..

Skrevet

Hei, jeg er 21+3 jeg da, og har lagt på meg en kilo. Dette er så forskjellig. La på meg 15kg i sist svangerskap. Ligger sånn ca rundt der jeg lå i uke 21 sist også. Jeg har hørt at det er de som legger på seg mye i første del av svangerskapet som går opp mest. Sånn som du ligger ann, tror jeg ikke du vil legge på seg så mye mer enn ca 15kg.... Men, men man kan aldri vite, kanskje får jeg mye vann i kroppen denne gangen og da flyger jo vekten opp til himmelen,hihi

Skrevet

Heia. Hadde vel lagt på meg 4 kg etter 16 uker jeg... Kommet opp til 6 kg i uke 20 nå... Sulten på det meste :-)

Skrevet

Lagt på meg 9 kg jeg da,i uke 22..lurer på hvor dette skal ende!sist gikk jeg opp 18 kg,havner sikkert der en plass nå også!Og det med at folk som legger på seg mye i begynnelsen,legger på seg mest,har jeg aldri hørt om før!?Stemmer ikke her ihvertfall..

Skrevet

tusen takk for svar. jeg er 83kg så jeg har ikke behov for å bli så mye større. sist endte jeg på 109kg og begynte på 86.. denne gang begynte jeg på 81,4kg. gikk på grethe rode før dette svangerskapet og tok av 15kg..så jeg har jo bedre utgangspunkt enn hadde jeg blitt gravid før grethe rode .da var jeg 96kg. men har ikke lyst å komme i 109kg igjen. jeg var alt forstor. men tror det skal gå bra.. må bare forsette og være bevist på hva jeg spiser. noe som ikke har vært lett nå i det siste. sjokolade er alt for godt og jeg er ikke disiplinert.:) men det ordner seg nokk. nå vet jeg at grethe rode funker for meg så jeg kan gå på kurs etter svangerskapet. ble litt klumpete skrevet her men håper dere forstår det ford om:)

Skrevet

Du er ikke alene,skal gå GR kurs etterpå jeg også,har kost meg FOR mye både før jeg ble gravid nå,og i svangerskapet nå..Legger desverre altfor lett på meg:( men er høy da,så det blir godt fordelt!

Skrevet

Hei er i uke 15 og har lagt på meg 2kg. (Men føles ut som jeg har lagt på meg 10) Gleder meg til jeg får mage og ikke bare ser halvfeit ut. i mine to andre svskap rant kiloene på veldig på slutten. Spiste nok litt mere også da, siden magen allerede var der:-)

Skrevet

har lagt på meg 4 kg i uke 16...

men la jo på meg 2 kilo fra uke 15 til uke 16.....drastisk... kjente det godt i og med at jeg hadde sterke vokse smerter!....magen voks godt då ja!...AU...

Skrevet

Da jeg var i uke 16 hadde jeg lagt på meg 1.5 kg. Er i uke 19 nå og lagt på meg 2.5 til sammen!

Skrevet

Nå er jeg bare i uke 13, men har gått opp omtrent 4 kg. Jeg regner med at det kommer til å flate ut etterhvert...... sist la jeg ikke på meg i begynnelsen i det hele tatt mens det ble 25 kg totalt i svangerskapet,23 av dem forsvant den første uken etter fødselen.

Dette er veldig individuelt så jeg synes ikke du skal ta slike sorger på forskudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...