Gå til innhold

Er jeg bare bortskjemt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har hatt en jobb som har gjort at han kan være en del hjemme på dagtid, jobber da litt kveld istede. Det har vært super deilig for da har jo mini fått sett pappan sin masse, og jeg har fått gjort litt andre ting på dagtid også.

Men nå har han blitt tilbud ny jobb, en mye bedre stilling og bedre betallt. Men det fører selvfølgerlig til mer jobbing. Han skal da jobbe hver dag noe kveld og sammtidig skal han gå i et opplæringskurs som vil vare da et år. Det skal han gå på de dagene han skal jobbe kveld, ca 2 dager i uken. Men det betyr jo nesten ingen tid med oss.. Får litt vondt i magen av og tenke på det, men han kan jo ikke la en sånn sjanse gå fra han heller. Og det er jo bare til neste sommer at det vil bli så mye, men mini får jo ikke sett pappan sin så mye da.

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver inn dette for vet ikke helt hva jeg klager på. Men fikk bare så kjip følelse av og tenke på at vi nesten ikke vil se pappan. Vil jo selvfølgerlig se han i helger og sånn, men blir litt lesing pga det kurset da også. Er 2 perioder med "eksamen" så må nesten lese litt.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du er litt "bortskjemt", men det er jo deilig det også..;-)

Må nok bare bite i det sure eplet og innse at du også kanskje får det litt " tøffere" hjemme. Men det blir jo bedre seinere ikke sant. Mere tid igjen og mere penger, så det må jo sies og være verdt det hva?? Så lenge dere faktisk ser hverandre så har dere det bedre enn mange andre familier faktisk..

men vet hvordan det er og være "bortskjemt" har vært det selv. Gubben er bytter jobb en månde før minsten ble født, med mye dobbel jobbing der en stund, så det var tøft. Men det begynner og gå seg til nå.. Og ser jo at denne nye jobben blir til det bedre på sikt..og er det litt allerede også faktisk.

Så bit i eplet og se fremover..

Lykke til

klem

Skrevet

Ååå.. tusen takk for gode ord. Ble så veldig bekymret i ste.

Ja er nok det beste på sikt ja.. Må bare prøve og nyte den tiden vi har sammen alle 3. Så får jeg og mini kose oss masse ellers.

Blir nok en rar overgang..

Skal ta meg en bit av det sure eple. :)

Snill du anonym..

Klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...