Marika:):) Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er i uke 20 nå og ryggen blir jo bare mer og mer stiv og støl. Magen er ikke særlig stor så jeg skjønner ikke helt at det er magen som er grunnen. Noen fler som sliter litt med dette? ;/
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jepp, kan også bli kjempestiv i ryggen.. får også vondt av å sitte lenge, spesielt foran pcen. Legen mente at dette var sekundært, altså at jeg byttet sitte stilling og anstrengte ryggen mere pga bekkenet. Så nå er jeg 50% sykemeldt, og skal sitte minst mulig "anstrengt".
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 jepp du er ikke alene, men når plagene er på det verste legger jeg en varme pute/flaske på ryggen å da pleier det å gå over! hvis du er veldig plaget nå kan jeg bare forsikre deg om at det ikke blir bedere utover i svangerskapet! jeg bruker krykker når jeg er ute å går å det hjelper! prøv å legg deg i stabilsideleie, prøv å få skulderen lengst mulig ned, da strekker du korsryggen din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå