Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 hei!! noen her som har fått påvist B-strepotokk i underlivet? jeg har fått d....lurer på hvordan man behandler dette....noen som vil dele erfaringer? takker for svar:)
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 dyttet opp et innlegg om emnet til deg . Du kan også sjekke forumet "kompliserte svangerskap", litt om strep.B der også . Det trenger ikke være farlig , men man kan jo være litt på vakt selv for urinveisinfeksjoner og p.h teste urinen for oppblomstring av GHB. Slike p.h-verdi tester strips fåes kjøpt på apoteket . Tysk merke. Har ikke kjøpt selv så jeg vet ikke så mye om pris o.l. , men da kan man jo teste hjemme i ro og mak . Jeg leverer urinprøve annenhver uke til legen min og dette krevde jeg å få gjøre. Jeg er ikke hysterisk , men står fast på enkelte krav og det går somregel greit . Å gå rundt å være nervøs og bekymret er jo heller ikke bra, men viktig å huske at strep. B ikke nødvendigvis er ensbetydende med fare for barnet ditt . Mange har denne smitten (og fler uten å være klar over det) , og det går helt fint . Men ta litt ansvar for oppfølging selv , og ikke nøl med kreve det du føler skal til for å føle deg trygg ! Lykke til , og husk ; du er ikke alene .. vi er mange i samme båt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå