kat Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 ble litt stresset her nå. har lenge tenkt at jeg ikke skaffer kjole før jeg har slanket meg noen kilo, men kommer liksom ikke i gang med slankingen hehe. og nå skjønner jeg at det begynner å haste med å ordne brudekjole. er det bare meg som ikke har ordnet dette ennå?
Fantorangen Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har heller ikke skaffet kjole, også pga slankingen som jeg liksom aldri får skikkelig komme igang med. Men fikk barn for 6 mnd siden da... Jeg har bestemt meg for kjole da, men da det er en Lilly-kjole, drar jeg til Køben og kjøper den der. Skal dit neste helg, så får kjøpe en kjole med snøring i ryggen, og som jeg kan gå ned i (for opp skal jeg nok la være å gå så mye... håper jeg...)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 Nei, jeg har heller ikke skaffet kjole... Men jeg vet hvilken kjole jeg skal ha og har fått en butikk i england til å holde den av til meg til jeg skal dit om et par uker... Har også planer om å nå idealvekt før bryllupet, men den kjolen jeg skal ha er det ikke noe problem å sy inn en god del, så satser på at det går fint.
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #4 Skrevet 27. februar 2007 Jeg fant kjole forje uke og gifter meg i August. Jeg har planer om å slanke meg. Kjolen blir sydd i st 36 men kan sys inn om jeg slanker meg. Den skal tilpasses to uker før bryllupet. I salongen sa de at man burde beregne kjøp av kjole ca 4 mnd før bryllupet
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 skal gifte meg i mai og skal som alle dere andre også slankes før innkjøp av kjole. satser ikke på en trad. kjole, men en eller annen stilig selskapskjole
Prins og prinsesse Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Hei! Jeg giftet meg 5. august i fjor, og fikk da som råd å bestille brudekjolen minst 3 måneder i forveien dersom jeg skulle være sikker på å få den jeg ville ha. Da har nemlig butikken relativt OK tid til å bestille opp fra forhandlerne sine dersom de er utsolgt for noe av utstyret du ønsker deg. Jeg har forresten planer om å selge min brudekjole dersom noen er interessert: det er en 2006-modell fra Benjamin Roberts - en skikkelig drømme/prinsessekjole med perler og sølvtråd som pynt fra midja og opp. Langt slep som kan hektes opp etter vielsen. Størrelse 38-40...
mammatilsommeren Skrevet 1. mars 2007 #7 Skrevet 1. mars 2007 OI, vi skal gifte oss i juli og jegbestilte min allerede i oktober. I DAG kom den....jeg liker å ha ting på plas i god tid, man vet aldri....men ca 5 måneder ventetid er det på kjoler da, tror jeg ville forte meg litt å få bestilt som f.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå