Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 når kan sambo kjenne spark? jeg kjenner det utenpå selv, og sier at han må kjenne, men selvom jeg kjenner at det sparker der handa hans ligger, så kjenner han det ikke? vil at han også skal få kjenne!!
summer85 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 etter det jeg har hørt og det jeg har erfart så må du nok være over 20 uker før han han kjenne det.... (vet ikke hvor langt du er på vei??) rundt uke 22 kjente sambo det med forrige mann. jeg er nå 18 uker på vei, å jeg har nesten ikke kjent noe selv enda.. å sambo har ikke kjent noe.. ei venninne av meg er 27 uker på vei, samboeren hennes har ikke kjent noe enda... men det pga at hun har morkaka liggende forann. så er jo mulig at det gjør det på deg å!!?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 jeg er 23+1 i dag. jeg første boblingene i uke 15, så jeg har kjent liv ganske lenge. men vil gjerne dele det med sambo.. meen får vere tålmodig da:) jeg vet ikke med morkaka, har vert på ul, da jeg var 18+1 og det ble ikke sagt noenting om at den låg foran der vertfall. ville det ikke blitt sagt i tilfelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå