Marika:):) Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Siste par ukene har jeg blitt så støl i ryggen, det verker ekstra mye om morgenen. Er i uke 20 nå. Noen andre med ryggsmerter?
Love my kidz Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg er stiv i ryggen om morgenen jeg. Finner ikke god sovestilling etter at magen er blitt iveien. Dovner bort i hofte/rumpe-partiet av å ligge på siden, og blir stiv i ryggen av å ligge på ryggen... Ikke greit! Jeg er i uke 20 fra i morgen.
Pinita Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Det finnes masse literatur med gode ryggøvelser for gravide! Jeg merker at jeg blir fortere sliten i ryggen nå enn tidligere. Men føler meg mye bedre etter at jeg tar øvelser.
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Er også støl i ryggen om morgenen, har merket det siste uka. Er i uke 21. Trodde jeg skulle unngå det denne gang, har vært flink å trene... Men får fortsette med det, er vel det beste uansett!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Jeg også er støl... Har vært til kiropraktoren 3 ganger i januar, og må tilbake denne uken. Jeg har låsninger som kommer og går, men det er ikke i bekkenet (hvor låsningene sitter) at jeg har mest vondt... Jeg har vondt på tvers av ryggen,ca midt på ryggen... Har også veldig vondt når jeg står opp, men det henger med utover dagen, og jeg MÅ til kiropraktor før jeg kan gå på jobb igjen. Jeg fikk nemlig ryggsmertene etter en fryktelig travel uke forrige uke, med overtid hver dag, og stress fra morra til dagens slutt... Så har jeg hatt frihelg, men det var ikke nok. Skulle egentlig på jobb i dag, men måtte bruke egenmelding... Ikke bare bare å være gravid, selv om det "ikke er en sykdom". God bedring jenter!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå