Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe spennende å få kjøpt denne uken her da? skal på st.olavs på torsdag på undersøkelse av kjempebabyen. og har lyst til å se litt i butikkene da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er litt småsalg på diverse klesbutikker..men ikke noe stor salg tror jeg... kjempebaby?? er prinsen din så stor... kos deg i Trondheim da=O)

Skrevet

ja er 21-6 etter ul termin 5juli. og han vokser etter 5-7juni. som er mens termin. hehe. føler meg som en elefant i forhold til dem som er kommet like langt. skal på sjekk på torsdag og de tenkte å sette meg fram til midten av juni istedet. jm holdt på å dette av stolen når symfysemålet kom.hehe. d hr va svær gutt.hehe.

Skrevet

Hei..

Eh..litt nysjerrig: har du spist mye omega-3? Leste at hvis man spiser mye av det, så kan man få unormalt stora babyer! derfor litt nysjerrig..

Skrevet

hehehehehe jeg spiser omega 3? ehhh nei liten sannsynlighet for det. de har satt termin min ett hakk for mye tilbake,nesten 4uker er mye det i forhold til mens termin på 7juni.mann min var bortreist hele oktober, så befruktningen skjedde iallefall ikke 10okt som dem på ul hevda. og jeg fikk posetiv test 7okt. fikk ikke tia mi 24sept. så jeg ringte mann min den 6okt,og han sa jeg måtte kjøpe test. og vips jeg testet posetivt før jeg var blitt gravid jeg. de på ul sa at det gikk ikke an, bla blabla. ja ungen vokste lite en stund men så eksploderte veksten etter ul. sf målet er 8cm høyere enn normal feltet når jeg ble målt i uke 19. skal på stolavs på ny ul på torsdag og jm neste uke.får se hvem som har rett da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...