Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Eg har hittil berre blanda med vatn. Men på pakka står det økologisk søtmjølk. Nokon som veit kor eg får kjøpt den? Synst i grunnen det er litt merkelig at eg skal gi det til ein som berre er 4 mnd. Kva syns dykk? Eg har også vurdert å blande med mme. (Eg fikser ikkje den pumpinga, så mm blir det ikkje)
yasmina Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Vi blander med nan. Går fint det iallefall...
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 jeg bruker aurion sin hirse grøt .. blander kun med vann og maltektrakt:=)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Vi bruker morsmelk i stedet for den økologiske kumelka. Det er såvidt jeg vet litt andre anbefalinger for spedbarnsernæring i Danmark enn her.
moo Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg blander den med vann eller mm/mme alt etter. Av og til har jeg sviskesaft eller fruktpurée oppi. Jeg hadde ikke brukt vanlig kumelk, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå