Gjest Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 ....dere er så heldige. Skulle ønske jeg selv hadde lappen og bil. Hvertfall når det er vinter. Fått ikke tatt lappen, for har ikke penge til det. Noen dager er det fint å ta bussen, mens andre dager suge det... Så dere som har bil: dere er heldige
mamma20! Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 eg tok heldigvis lappen med en gang eg fylte 18.. dette er eg kjempe gla for i dag, prisene stiger og stiger hele tiden..eg tok lån og kjøpte meg en skikkelig bil en uke før eg fødte.. vet ikke hva eg hadde gjort uten bil.. men det er vell mer en vanesak..har du noen å øvelseskjøre med?? det hjelper hvertfall på viss du har tenkt å ta lappen.. lurt å trene litt, da blir det mindre kjøretimer:)
Pim&Pam Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Takk, føler meg heldig. Men nå kom veiavgiften på 3000, nettopp betalt forsikring på samme sum, s¨å kjenner det må regnes litt på..... Men deilig å sette seg i bilen istedetfor buss ja....
Galskapens overhode Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 tok lappen på studielånet våren 2006, kjørte opp på mastercard i august 06. KJøpte bil på skattepenger og resten av mastergrensa.. .. Straks nedetalt med studielånet hele smørja..: ) STOR forskjell fra årene i forveien ja.. BIL er TOPPEN!!!
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har 3 søsken med biler. En av dem bor et stykke unna, så han kan ikke stille opp. Han andre kjøpte nettopp en helt ny bil, så den vil han ikke øvekjøre med meg. Og han tredje har ikke hatt lappen lenge nok til å øvekjøre med meg, og dessuten skal han snart selge bilen sin, så den vil han ikke skrapa opp. Så jeg får nøye meg med bussen en liten stund til da...få se åssen det ligger an med skatten i år.
winneboo Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Ja Heldigvis hadde jeg lappen og bil før jeg ble gravid Hadde ikke hatt råd til å begynt ¨på den nå.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Har lappen ja, men ser ikke for meg at jeg får råd til å ha bil de nærmeste 6-7 årene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå