Gå til innhold

Bruker dere virkelig ammebh og ammegenser???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke 1 eneste ammebh eller ammegenser. Og jeg har snart ammet i 6 måneder. For meg så går det like fint med vanlig bh og singlet og genser. Syns det er bortkastede penger når det ikke er nødvendig liksom...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et par ammebher og bruker dem iherdig. Synes det er bedre da jeg bare kan legge ned frondelen på den iforhold til vanlig bh da jeg synes bhen presser vondt når jeg drar den opp. Ammegenser har jeg ikke. Fungerer helt fint med singlet og genser for meg også.

Skrevet

Bruker ammebh men ikke ammegenser eller noe slikt. Har ikke sett behovet. Vanlig bh kan jeg bruke nå når ammingen er på hell. Tidligere syntes jeg de vanlige bh'ene var vonde, når muggene var på det største altså.

Skrevet

Jeg synes ikke det er bortkasta penger å kjøpe ammebh

de kan jeg jo bruke etter ammeslutt noe jeg har gjort i mange mnd hehe

Skrevet

Jeg bruker begge deler. Har store hengepupper, og valk på magen, så hvis jeg skal amme med folk rundt meg synes jeg det er fint å slippe å dra opp hele genseren så alt velter ut rett i fleisen på folk :-) ...skulle ønske jeg hadde innovermage og små normale pupper!

Skrevet

bruker ammebh-og syns det er veldig greit!Men jeg har ikke giddet å bruke penger på ammegensere/topper!

Skrevet

Kanskje andre synes det er nødvendig selv om du ikke synes det ;)

Jeg bruker både ammeBH og ammegenser. Kunne klart meg uten genseren, men BHen må jeg ha.

Skrevet

Elsker ammebhene min og kunne aldri vært dem foruten, jeg har brukt dem så de snart detter fra hverandre! Men nå ammer jeg ikke fullt så hyppig og bruker oftere vanlig bh...

Har to ammetopper, de eer ubrukelige, så her har det også gått i singlet...

Skrevet

bruker amme-bh (selvsagt vil nå jeg si). Det er superpraktisk og bedre enn å dytte denne vanlige bh-n over puppen.... og når jeg har brukt amme-bh ett år tenker jeg de er klar for søpla likevel. Så skal jeg ut og kjøpe nytt lekkert undertøy etterpå :-)

I sommer brukte jeg masse ammegensere og amme t-skjorter. Vi var masse på farten, masse på tur, på kafe etc, og da synes jeg det er litt mer diskret enn å dra opp hele magen!! T-skjortene blir treningstøy etterpå.

Skrevet

selv om det ikke er nødvendig for dine pupper så var det det til mine.

Skrevet

Jeg er som deg HI, bruker ingen av delene. Kjøpte amme bh og noen topper når jeg ammet førstemann, men fant fort ut at det er unødvendig og er så glad i mine vanlige bh er. Nå ammer jeg ikke lenger, men første tulla ammet jeg i 1,5år så man får vel noen vaner av det tenker jeg;)

Skrevet

Brukte amme-BH de første 7 månedene med amming og er sjeleglad for at jeg kjøpte de to jeg har! Den siste måneden har jeg brukt vanlig BH selv om jeg ammer ennå. Det er bare ikke fullt så frodig dette frontpartiet lenger.. ehh hehe

Amme-topp vurderte jeg å kjøpe, men kom aldri så langt. Det har ikke vært noe savn...

Skrevet

Bruker bare ammebh er nå jeg, for de andre jeg har er det bare spiler i og da får jeg tette melkeganger og kuler i brystene.

Har vel fire ammetopper fra hm og de bruker jeg hvis jeg vet at jeg må amme offentlig. Bruker de ikke hjemme.

Skrevet

ammebh må jeg ha - og koster ikke noe mer enn andre skikkelige bher. _singletter har jeg også - det er kjempekjekt ;-)

Skrevet

Har 2 ammebh:er og 3 ammegensere som jeg har brukt kjempemasse! Kjøpte hvit, rød og sort "boob" ammegenser, og synes de er kjempegode, og slipper vise "for mye".

Men hvis du synes det går fint uten, er det jo bare bra :-).

Skrevet

Trenger ikke ammetopp :) Jeg bruker singlet og topp/jumper. Dermed slipper jeg å eksponere annet enn bare puppen når jeg skal amme. Mer diskret på den måten - og mindre risiko for brystbetennelse når en slipper å sitte halvnaken og amme.

Amme-bh derimot er nok et must her i gården. Å få de F-cupene hit og dit ut fra en vanlig bh er verken praktisk, pent eller komfortabelt...

Skrevet

jeg bruker amme bh... men ikke amme gensre eller topper... bruker alltid en singlet underst så trekker jeg bare den ned..ellers så har jeg vært veldig bevisst når jeg har kjøpt klær..at genserene er vide i halsen osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...