Gå til innhold

snart 5 mnd-VELDIG urolig om nettene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt begynte å få grøt på torsdag... men det har ikke hjulpet ennå:( han våkner ca hver 3 time på natta. Er det vanlig til snart 5 mnd å være? kjempe frustrerende... Hadde drømmenetter for ett par uker siden.. han har også fått litt eksem... det virker som han klør!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi noen råd desverre men dytter den opp, for vi har det på samme måte her i gården... mat hver 2-3 time om natta, 5,5 mndr...Spiser lite på dagen, men tar det igjen på natta virker det som... Min har i tillegg begynnt å vært våken fra 4-6 urmfh...Kjempefrustrerende ja!!!Vi håper det ordner seg snart...

Skrevet

her er det oxo samme problem.

sov godt som liten men etter fylte 5mnd har nettene vært tøffe til tider.

krysser fingrene for at det må bli værre for så å bli bedre:)

min gutt har klødd seg til blods i hode,det var eksem og vi fikk beskjed om å bruke mild kortison.

nå er han nesten helt fin og klør ikke mer.

Skrevet

samme her.. er alene med jenta mi og holder på å bli sprø.. i natt var hu våken fra klokka 4 og ville ikke sove hverken her eller der.. ikke spise.. ingenting.. holdt på å gå på veggen.. men jeg klarer det vel...

Skrevet

har problemer med urolige netter vi også.. Hun spiser stort sett bare 2 ganger i løpet av natten, er ikke det som er problemet, men hun bråker og kaster seg sånn fra side til side..sparker av seg dyna og sokker.. har ikke sjangs til å sove jeg altså.. men hun sover en slags merkelig søvn, for hunhar øynene igjen.. skjønner ikke at det går an å sove sånn jeg... Har prøvd å gi mme som siste måltid før natten, men tror ikke det funker noe særlig. Nå er jenta 3 mnd og en uke og har vært sånn siden hun var født.. Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg altså...

Skrevet

hmmm.. noen som vet om man kan få utslett av risgrøt!!??

Skrevet

akkurat sånn som du beskriver sover jenta mi også.. jeg fant ut nå at jeg skal begynne å gi henne flaske i tolv tiden, og se hva som skjer da.. men det funker sikkert ikke det heller...

Skrevet

Min sover også ofte urolig om nettene. Han får mat en gang om natta fortsatt, men jeg våkner ofte av at han ligger og "offer" seg og stønner fælt, mye bevegelse. Når jeg titter oppi senga ligger han med lukkede øyne, og når jeg gir han smokk og koseklut slapper han av. Og våkner gjerne en time eller to etterpå igjen, samme regla omigjen....

Hadde et par uker her hvor han kun våkna for mat, det var jo så utrolig deilig! Men det varte ikke så lenge.

MEN, han begynner å få tenner. Jeg velger å tro at det er derfor han er så urolig nå om nettene, og at det går over snart!! Han er 5 mnd. Får jeksel først faktisk!

Kanskje det er det på gang hos deres søte små også? Jeg har kjøpt Dentinox som jeg smører på gommene ved behov. Synes faktisk det hjelper =)

Skrevet

her er også tenner på vei... dentenox hjelper der og da;) men så begynner det å klø igjen...

Skrevet

Prøvd kiropraktor? Veit at det hjelper dersom ungen er mye urolig om nettene..

Skrevet

har kjent no foran i munnen hennes ja.. men syns det er så vanskeli med den der dentenox greia.. hu blir så sint bare jeg nærmer meg munnen hennes. men skal prøve på det også ikveld før hu legger seg.. Så godt å høre at jeg ik er alene med dette..hehe.. sliter på å våkne hver time om natta, og tar meg seelv i å ta henne opp for ingenting; i søvne:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...