Gå til innhold

2 timer

Babyheaven OVERTID:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

og et kvarter igjen til ul. Er så spent,håper på å få vite kjønn i dag. Bare så synd pappa ikke får blitt med. Han dro på jobb med tårer i øya i går,stakkar. Han ønsker jo å få være med på mest mulig,kjære kjære sambon min..... Er så herlig at han er så ivrig:) Nysgjerrig på om det er jente eller guttesmurf nå,klarer nesten ikke vente jo.... hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til da. Ta mms bilde og send til din sambo da...

Hva ønsker du det skal være da. Jente- eller guttesmurf??

Skrevet

Skjønner godt at du er spent, det er så utrolig morro å se den lille :)

Lykke til...

Skrevet

å så synd at han ikke får blitt med...=( men gjør som hun over her sa.. ta bilde med mobilen og send en mms til han =)

skjønner godt at du er spent ja,,, hva tror du kjønnet er da?

vi skal på ultralyd i morgen vi =) gleder meg kjempe masse.

Lykke til =)

Skrevet

Tusen takk:) Åh ja det kommer jeg til å gjøre. Han rekker vel å ringe før jeg er ute igjen også tenker jeg,han er såå nysgjerrig han også nå:) Det er akkurat det samme hva det blir,blir like glad uansett kjønn. Men er såååååå handlesyk,vil handle rosa eller blått nå med en gang hehe.Men nå har jeg ikke ro til å være hjemme lenger. Stikke å smugtitte litt på babyklær,så kan jeg bare raske med meg etter ultralyden,hehe.

Skrevet

tusen takk,gleder meg. er vår 5 ul dette...

Skrevet

Jeg har jentefølelse,men den kan jo være helt feil. Drømte for noen dager siden at det var gutt da,,,så ble vel litt forvirret,hehe. Lykke til i morgen da,håper du får en super opplevelse:) Få høre hvordan det gikk med deg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...