Gjest Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Her snør det og snør det.. Jeg har latt meg snø inne i en uke nå og jeg får fullstendig fnatt. Har så lyst til å ta med meg lillemann ut og få oss litt frisk luft, men er redd for at det er for guffent ute. Her er det vel et par- tre minusgrader idag.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Det går fint an å trille så lenge det ikke er over -10. Problemet er å få vogna fremover i all snøen! Et rent mareritt, men jeg må. Snuppa sover ikke uten...Vil ha vår!!
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Så lenge det ikke er kaldere enn minus 10 så forsøker jeg å være ute å trille hver dag om det går. Holder meg inne dersom det er stiv kuling i kastene, men blir gaaaaal om av å være inne for mye ;-) (måtte være inne noen dager pga sykt barn) Nå som det kun er et par minus har det jo nesten blitt "varmt" igjen ;-P Så bare gå ut og trill du, no problemo :-D
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Er nok dessverre ikke det. Her har det bare snødd og snødd og Mesta gjør ikke akkurat en veldig god jobb. Så eneste sted å trille er på hovedveien (og da I veien, ikke ved siden av) Så nei, her er vi snødd inne:(
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Bruker å ta en liten tur om det ikke er for mange kuldegrader.. God med frisk luft for begge
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Er akkurat tilbake fra trilletur. Det var tungt ja, enda jeg har en fantastisk god vogn! Dårlig brøyta ( Men godt å komme seg litt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå