Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her snør det og snør det.. Jeg har latt meg snø inne i en uke nå og jeg får fullstendig fnatt. Har så lyst til å ta med meg lillemann ut og få oss litt frisk luft, men er redd for at det er for guffent ute. Her er det vel et par- tre minusgrader idag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fint an å trille så lenge det ikke er over -10. Problemet er å få vogna fremover i all snøen! Et rent mareritt, men jeg må. Snuppa sover ikke uten...Vil ha vår!!

Skrevet

Så lenge det ikke er kaldere enn minus 10 så forsøker jeg å være ute å trille hver dag om det går. Holder meg inne dersom det er stiv kuling i kastene, men blir gaaaaal om av å være inne for mye ;-) (måtte være inne noen dager pga sykt barn) Nå som det kun er et par minus har det jo nesten blitt "varmt" igjen ;-P Så bare gå ut og trill du, no problemo :-D

Skrevet

Er nok dessverre ikke det.

Her har det bare snødd og snødd og Mesta gjør ikke akkurat en veldig god jobb. Så eneste sted å trille er på hovedveien (og da I veien, ikke ved siden av)

Så nei, her er vi snødd inne:(

Skrevet

Bruker å ta en liten tur om det ikke er for mange kuldegrader.. God med frisk luft for begge

Skrevet

Er akkurat tilbake fra trilletur. Det var tungt ja, enda jeg har en fantastisk god vogn! Dårlig brøyta :o(

Men godt å komme seg litt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...