scania!2åring og lastebilspire Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 jeg skal tilbake på jobb i juli.forstår det slik at barnehage søknaden ikke blir besvart før til sommeren..hvordan gjør mann da i mellomtiden?dagmamma til mann får svar? hvor lang tid tar det før mann får svar når mann søker om dagmamma? beklager "dumme" spørsmål,men håper noen kan svare:-)
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Barnehagesøknaden blir nok besvart før til sommeren, sjekk på kommunen din sine nettsider så står det nok der. I min kommune så begynner de å sende ut svar i midten av mars. Dagmamma er vel strengt tatt ikke noe du søker om, dette er jo ikke noe kommunen har noe med så da må du evt ta kontakt med en dagmamma du kjenner, få vite om dagmammaer etc etc av bekjente, se i annonser etc. Men om du finner en dagmamma som er villig til å ha barnet ditt i en mnd (dersom du får bhg plass) er jo også usikkert, det går noen uker med tilvenning før de er fortrolige og plutselig skal de over i bhg og en ny tilvenning.. Du har ikke noen som kan hjelpe deg med pass i mnd før du evt starter i bhg da? Dersom du får avslag på bhg søknad så blir det jo selvsagt noe helt annet, da blir det vel å finne en dagmamma som kan ha barnet på "heltid"? Du har jo også krav på ulønnet perm fra jobben din dersom du ikke har noen som kan hjelpe deg :-) Masse lykke til :-D
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 ok..her var det mye jeg ikke viste om:-)kan jeg spørre hvor i landet du bor?jeg trodde hovedoptaket var i mars og så var det et til til sommeren... tusen takk for svar:-)
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Bare hyggelig det vettu :-D Jeg bor i Asker, og her skal det visstnok komme 2 opptak for barnehagene etterhvert, men da er det ett opptak som er med start i august (altså barna begynner i bhg da) og ett hvor de starter i januar :-)
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 ok..tusen takk igjen!!ble mye klokere nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå