Gå til innhold

Noen flere som har hatt små blødninger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det 3 ganger nå, og syns ikke det er noe kjekt i det hele tatt. Men det kommer bare litt og så gir det seg, så jeg regner med at det ikke er farlig. Lillegutt sparker vertfall vilt inni magen:) Jordmor hadde sagt da vi var på ultralyd at dette var ganske vanlig sa sambo. Husker ikke det jeg da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en blødning og den varte vel 1-2 dager...

men det var på litt hard sex..hehe...:D

har ikke blødd etter den gang, tar det litt mer med ro etter det...

Skrevet

jada. jeg har hatt.

Men en liten blødning kan også være tegn på urinveisinfeksjon (dersom det blør fra tissen og ikke skjeden, lissom) så dersom du ikke har sjekket for dette i det siste, så kan det være en god ide.

Mange merker ikke UVI når en går gravid.

:)

Skrevet

Hei på deg :-)

Dette er mitt 3.svangerskap og har hatt småblødninger gjennom hele dette svangerskapet. Har vært på mange UL og alt har vært i sjønneste orden.

I mitt 2.svangerskap hadde jeg blødninger frem t.o.m uke 11. Da var det stopp.

Mitt første svangerskap blødde jeg ingenting.

Lykke til :-)

Skrevet

Ja, både dette svangerskapet og forrige. Begynte denne gangen i uke 5 - hvor jeg småblødde i ca tre uker. Så var det en ukes pause før det begynte på an igjen i tre uker. Har ikke blødd siden. Har vært til tre tidlige ul`er + den ordinære og alt har sett helt fint ut. Legen mente jeg bare hadde veldig følsomme slimhinner som blødde lett + at morkaken min ligger foran livmormunnen slik at det også kan gjøre at en blør. Er ganske mange som små-blør litt i svangerskapet uten at det er noe galt, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...