*Villekulla* Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Jeg er nå i uke 15 og spiser nesten ingenting. Går kvalm 24 timer i døgnet... Utrolig slitsomt
Anquor Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 nei såå ille er det ikke her, men har som regel ca en dag i uka der jeg spyr fra jerg står opp til jeg legger meg!...slitsomt! men neste dag er jeg helt ok igjen..... er 17 uker nå holder på med uke 18...håper det forsvinner snart..
Regnbuemor til 2 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Er 26+0 nå. Er kvalm ennå, men kun om jeg er sliten, trøtt eller sulten:)
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Er i uke 14 og er suuuuper kvalm på kveldene.... så jeg håper at det ikke varer like lenge som deg.... Synes jeg sikkelig synd på deg.... uff... stakkar... God bedring fremover og håper at kvalmen gir seg snart.
ninen Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 God bedring! Er i uke 16. Kvalm innimellom. Lettere å bli kvalm hvis jeg er sliten eller har sovet for lite. Kanskje du klarer å få ned noe mat innimellom, trenger ikke være så mye. Men tror mange små måltider kan hjelpe på kvalme. Hva m en appelsin, klarer du å spise det? Du får trøste deg m at det sikkert blir bedre snart. Sov masse!!
*Villekulla* Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2007 Jeg klarer ikke frukt i det hele tatt. Jeg spiser stort sett ikke mer enn 3 brødskiver daglig. Det er det jeg klarer å få ned. Men jeg drikker mye ihvertfall
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 jaaaaa!!! nå begynner jeg å bli litt lei.....er kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg....kaster opp ca. annen hver dag. d e veldig slitsomt, så jeg håper det går over snart
Kanutte og prinsen Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Fremdeles skikkelig dårlig, men er bare i uke 13 da... kvalm heeele dagen, og kaster opp hver dag! Uff - er SÅ sinnsykt lei nå!!! Er sykemeldt, og har vært det i over 6 uker nå. ikke særlig gøy nei - men føler jo det er håp nå som vi endelig er i 2. tri. God bedring til deg - så krysser jeg fingrene for at vi snart blir bedre alle sammen!!!
*RutIetutt* Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Jepp - men er myyyye bedre enn det har vært tidligere, men er kvalm og uggen hele tiden - kaster (stort sett) ikke opp lengre. Er 19 uker i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå