Gå til innhold

noen som vet når man bør handle ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det salg noen bestemte tider av året ?

Dette er vår første så vi trenger en del ting...

Er det greit å begynne å handle i uke 14 eller er det for tidlig ?

Ha en god dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje at uke 14 er litt vel tidlig, men på en annen side er det lurt å handle på salg.

Skriv opp en liste over de viktigste tingene du trenger og finn ut hvilke merker du vil ha og så følg med på annonser framover.

Uansett er det kjempeslitsomt å springe i butikken og handle på slutten. Så det kan faktisk være greit å få unna ting sånn litt etter litt.

Det som er dumt er jo at når ting begynner å komme i hus så kommer du virkelig til å glede deg til ungen kommer og ukene, mnd som kommer kan bli veldig lange..

Sist kjøpte vi det meste helt nytt, men stort sett alt på salg så det ble faktisk ikke så dyrt likevell. Har begynt å kjøpe inn etpar ting på salg allerede nå selv om jeg nok ikke kommer til å få bruk for det før i juli... Men når det er halv pris og mere til å spare nå så får det heller støve ned noen mnd først.. :-)

Skrevet

Januar var nok muligens den STORE salgsmåneden. Her i område er det tilbud på litt forskjellige ting nå og da. Det kan jo være fornuftig og handle inn litt og litt. Så får man fordelt utgiftene litt. Sist kjøpte jeg vogn i uke 13-14 ca. Det var brukt privat. Det var så bra tilbud at jeg måtte bare slå til. Hadde tenkt og ikke kjøpe så tidlig, men kunne ikke la tilbudet bare gå forbi. Etter det hadde vi liksom bryti isen litt, og handlet inn når noe var på tilbud, eller noe bare rett og slett var så supefint at vi måtte kjøpe det. Er litt slitsomt og spare mye til slutten også, for da er man ofte litt stor og umobil:)

Skrevet

hihi... ja, sant det... at tiden kan bli lang da.... synes nesten den er lang alerede jeg. Men jeg er bare i uke 14 og ingen mage... kanskje det er derfor.

Liker å være litt føre var... men uke 14 er kanskje i det drøyeste laget.

Greit å følge med på salg osv... det er jagge dyrt dersom mann skal kjøpe alt til full pris altså.

Skrevet opp en laaaaaaaaaaaang liste over ting vi trenger... kanskje like greit å spare litt penger i mnd og heller shoppe litt etterhvert.

Takk for svaret ditt og ha en god dag :-)

Skrevet

Det store salget var i jaunar ja.... hm... da får vi nok heller titte etter tilbud som kommer sann nå og da...

Titta litt på baby shop og der synes jeg det var dyrt... men masse fint... :-) Blir lissom litt frista også.

Får vel prøve å holde meg i noen mnd til... :-)

Takk for svar :-)

Skrevet

Klær er forresten den tingen du virkelig bør handle LITE av. Alle sier det, men da jeg fikk nr 1 var det utrolig hvor mange som kom med gaver. Og alle gir klær. Venner av foreldre som vi knapt har møtt fikk vi gaver av.

Noen fikk vi hele sett, mens andre litt mer enkle ting for bare oppmerksomhetens skyld. Men alt i alt ble jo dette en del.

Så kjøp noe du trenger akkuratt når babyen kommer og så tar du deg trilleturer i butikkene og kjøper inn det du trenger etterhvert etterpå.

Tror mange bruker mye penger på dette og det er i mange tilfeller absolutt ikke nødvendig.

Skrevet

Jeg har til nå vært av den oppfatning av å ikke handle for tidlig. Men etter å lest om at noen sliter med å få levert det de har bestilt, tror jeg virkelig det er lurt å handle i god tid. Vil ikke risikere å få seng og vogn for sent liksom.

Skrevet

Jeg er nå i uke 17, og har kjøpt inn det meste av det vi trenger av utstyr! Har kjøpt det meste brukt, og da må man jo bare slå til når man finner det man hadde tenkt til en brukbar pris!

Skrevet

Det selges veldig mye bra brukt på bla finn.no. Vi har satset på å finne en del brukt, ellers blir det fort fryktelig dyrt..

Skrevet

Vi kjøpte vogn på tilbud da jeg var 15 uker på veg,syns ikke det hadde noe å si jeg..Er nå i uke 22,tiden går fort!Har kjøpt småting også da,men har jo endel fra før,etter førstemann her:) Tenkte jeg skal gjøre meg ferdig jeg,FØR uke 30-32,for på slutten vet jeg at jeg orker ikke tråle i butikker...

Skrevet

Vi må da vel gå ut fra at alt går bra :-) Fikk vite at gutten er på vei på ultralyd i forrige uke, og fredag kom jeg hjem med 3 bæreposer med flotte klær kjøpt på salg i kvalitetsbutikker. Har jenter fra før og nå må alt av klær byttes ut :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...