Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hva synes dere om å være i fødselspermisjon? Hvordan ser dere på det å begynne å jobbe igjen? Selv koser jeg meg masse, men synes noen ganger det kan bli litt stille og kjedelig. Dagene blir ganske like, men det er deilig å ta det med ro og ikke ha noe stress over seg. Prøver å være litt sosial, men er mye hjemme om dagene, naturligvis. Synes fort det blir stressete hvis jeg har for mange planer i løpet av uka. Har barseltreff av og til, men ingen av vennene mine har babyer nå, så det kan bli litt ensomt. Andre?
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Har det nok som deg, men har egentlig lyst til å jobbe for egen del, men vil helst ha ungene rundt meg også.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Har det som deg jeg også, dagene blir ensformige! Tar en trilletur men det er håløst i den snøen som er kommer nå, er jo ikke måket:( Skal begynne å jobbe snart i April men det er ikke lenge til jeg skal ut i permisjon igjen(for vi skal ha en til snart)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå