spagetti Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er det bare jeg som synes det er dyrt for "praktiske" ammeklær? Bruker du ammeklær og hvor handler du de?
nutri Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Synes også det er dyrt. Har ikke kjøpt noe, men det frister noen ganger. Spesielt når jeg er på besøk, eller ute i offentligheten. Hjemme gjør det jo ikke noe å slenge frem en pupp og halve/hele magen. Tenkte lenge at det er mye penger for noe man bare bruker en kort stund, men så er det jo snakk om flere måneder med amming faktisk. Vet ikke hvor de har fine ammeklær, noen som vet?
selfangerkjerringa Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Jeg bruker singlet og en pen jumper/topp. Når jeg skal amme, bretter jeg opp jumperen og ned singleten Dermed er både overkropp og mage tildekket, jeg minsker risikoen for brystbetennelse siden jeg er godt påkledt, og det gjør ingenting om jeg må amme offentlig siden bare puppen er eksponert for offentligheten. OG det er innmari mye billigere siden slike klær i utgangspunktet koster mindre enn ammeklær, og kan brukes selv når en ikke ammer lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå