Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 noen som føler at de blir dømt da? har fått sleng kommentarer, syntes det er unødvendig for jeg setter meg ikke slik aat det er veldig synlig helst litt bortgjemt og setter vognen forran for å være i fred. blottlegger ikke puppen og brystknoppen er jo i munnen på ungen likeveld fikk jeg slengt til meg at jeg måtte ikke tro det var noe fint, desutten var jeg jo feit å jævlig, så hadde ikke noen grunn til å vise meg frem. ble lei meg jeg. men ungen var jo sulten.
selfangerkjerringa Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Hva i alle dager? Hvor og fra hvem fikk du høre dette da? Den kommentaren har ingenting med holdninger til amming å gjøre, den kom fra et menneske fullstendig uten folkeskikk!!!
Lene 1. Mai Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Nei, fytti rakkern for en kommentar å komme med. Amming er noe av det mest naturlige og vakre i verden synes nå jeg da. Så her slenger jeg frem puppen hvor som helst. Hvertall i Norge. Men da jeg var i Amsterdam gjemte jeg meg litt mer, har hørt at det er veldig uvanlig å amme offentlig der. Men på stranden i Spania så jeg spanjoler som ammet offentlig - så da gjorde jeg det også. Til og med på restaurant. Egentlig bryr jeg meg ikke om hva folk mener. Det viktigste er at mini får maten sin til riktig tid, uavhenglig av hvor jeg er!
firemerkersmør Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Prøver å være diskre, og dekke meg litt til. Prøver å går litt utenfor der alle folk er, men går ikke alltid. Har aldri fått noen kommentarer eller blikk jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå