Gå til innhold

Beroligende ord til hysterisk mor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg er, men saken er at babyen var så tett når hun våkna i dag., men fikk hosta og løst det opp. Blir fort tungpusta og litt hvesende i pusten i dag. Men god matlyst og topp almenntilstand. jeg kjenner at jeg blir fryktelig redd RS og lungebet. og alt som er farlig....

Ville dere bekymret dere?

Ringt lege?

Tatt det med ro og sett an?

Hun er 10 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo mye som går for tiden.

Personlig så ville jeg sett det litt an. Men er du veldig bekymret så ta en tur til legen med henne. Bedre det enn å gå og bekymre seg!!

Skrevet

Nå er jeg bare ei hysterisk mor, men.....sånn tenker jeg:

Snørr: ingen problem, sprut i litt mm :)

Hoste/tette luftveier: lege....

Heller en tlf/tur til lege for mye enn en for lite. Eller helsestasjon for den saks skyld.

Skrevet

Jeg er vel kanskje en hysterisk mor selv, men jeg går heller og sjekker hos lege hvis jeg bekymrer meg (og det gjør jo du siden du skriver innlegget).

Hvis du velger å ikke gå: Følg med på temp. om hun har feber. Bruk saltvannsløsning eller nesespray (Rhinox 0-2 år, f.eks.). Viktig å holde nesen så åpen som mulig, så sover babyen bedre, lettere å amme og ikke minst: Tette ganger KAN føre til ørebetennelse, og det kan være veldig smertefullt for de små. Så lenge allmenntilstanden er bra ville jeg ikke bekymre meg selv, og jeg personlig ville nok ha sett det an, men hvis du bekymrer deg, så synes jeg du skal gå til legen.

Skrevet

Tja, nå er hun bedre igjen da. Blir bare litt hvesende når hun har krabbet masse rundt og lekt. Ingen feber. Jeg ser det an.

Var kanskje bare litt gruff som har samla seg i løpet av natta. Går jo ikke an å instruere de til hosting heller da, det er det som er dumt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...