Sessa ruger igjen... Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Da hun var nyfødt satt hun ofte med plystremunn, og vi lo godt av det. "Nå har hun plystrefjes igjen!" Dette sluttet hun med etterhvert som hun vokste. Men nå, snart 7 mnd, gjør hun det igjen, men nå MED LYD! Jeg skvatt litt første gangen og tenkte jeg bare hørte feil. Men både mannen min og en venninne har hørt det også. Er så snodig når hun åler seg fremover på gulvet og lager sporadiske plystrelyder! :-D
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Akkurat det gjør gutten min på snart 10 mnd. også. Han har holdt på lenge med å plystre og jeg har fortalt dette til venninner og familie, men ingen tror meg. Sier at det ikke er mulig. Men på lørdag satt mamma barnevakt for lillegutt, og når jeg hentet han på søndag utbrøt hun "han plystrer jo". Hun hadde aldri opplevd det før....hehe
Susanne-75 3 gutter! Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Det gjorde min og!! Ingen ville tro meg heller, men pappaen fikk høre det til slutt:-) Nå er han to år og har desverre sluttet...Han var kanskje året når han gjorde det - han var helt bevisst hav han gjorde men når vi ba han om det ble det stilt! Det er jo såå søtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå