Marry Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Tenkte jeg måtte presentere meg her jeg også ;-) vet ikke helt om jeg går under modene foreldre men gjør det likevel. Jeg er 34 år bor på Østlandet har ett barn som jeg har brukt utrolig lang tid på å få, hun er min øyesten og aller største skatt. jeg er gift med min ungdoms kjæreste :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Hei til deg også, hyggelig med nye nick. Her er vi så (u)modne som det trengs. Vi er vel fra 29 -29,5..... Eller for å være ærlig fra 29 til 40+. Selv er jeg gift med verdens beste mann, som jeg traff forhholdsvis sent i livet (jeg 29 og han 30) Vi har 2 flotte gutter på 4,5 og 1 år. Selv nærmer jeg meg 37.....unge år.
Reveenka Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 God morgen, og fint at du kommer hit! Her er vi etterhvert blitt ganske mange, og siden kan være ganske avhegighetsskapende.... Lett å komme inn, ikke fullt så lett å slippe ut igjen c",)!
Maud Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Hei du, kjære deg. Har sett etter nicket ditt en stund etter sist du ga lyd fra deg. Du er moden i den forstand at du har mange erfaringer og i den forstand at du er raus og flott som mange andre her inne. Velkommen hit! Det er fint at du koser deg med lillejenta di som er deg veldig fortjent!
Marry Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Takk takk Gleder meg til å chatte med alle her inne :-) jeg er en skikkelig skravlebøtte når jeg først blir varm i trøya :-)
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 heisann =) velkommen hit.her er det innmari fint å være.bare koselige og snille jenter.er egentlig litt ny her selv.ikke vært så mange mnd her.men,man slipper ikke så lett ut igjen.denne siden er som lim.er du først innom,så sitter du ;o)
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Hei og velkommen. Jeg er rimelig ny jeg og, men avhengighetsfaktoren er høy. Du blir sugd inn og slipper ikke ut:) Her er det mange kjekke damer med flotte meninger og positive tilbakemeldinger. Jeg er snart 33, gift, 3 barn
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Velkommen hit til oss:-) Et rom i hverdagen å hvile, le, mimre, tulle og tøyse, gråte og alle andre følelser:-)
Trollmora Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Hei og velkommen inn hit! Det er som de andre sier, hvis du først liker deg her så blir du nesten limt inn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå