Gå til innhold

Flere som skal over til 3. trimester snart??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 27+5 i dag. Føler meg veldig i en mellomperiode nå. Ingen ting som skjer på en måte. Har handlet inn til barnerommet i helgen da. Bare for å få opp gløden litt igjen. Han romsterer masse inni magen min, og det er jo utrolig koselig, men nå har jeg lyst til å ha kommet litt lenger. Vil treffe han snart, he he.

Flere enn meg i samme situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei. er akk like langt som deg jeg så skal over på 3.trimester på onsdag ( blir ikke det riktig)

har handlet inn en del jeg oxo men ikke mye. har en fra før så har en del liggende :) barnerommet er under totaloppussing så der går det ikke ann å gå en gang.. det stresser meg litt men mye blir gjordt på 13 ukene som er igjen da (bare man kommer igang :))

Gutten i magen min er oxo veldig aktiv og noen ganger kan det vare litt irrriterende, emn ikke nok til at kjeg blir irritert :) hihi

har en venninde som fødte forrige fredag og ble så misunnelig. :) glede rmeg masse til både fødsel og alt annet etter :) sees på 3.trim på onsdag da :)

Skrevet

Hei,

skal også over til 3 tri snart. Er 27+1 i dag. har så alt for mye å gjøre om dagen, så jeg føler ikke akkurat at tiden går sakte, men begynner å kjenne at det blir tyngre å gjøre ting. Har ikke den samme utholdenheten som før, og blir gal hver gang jeg mister noe på gulvet. Det er et slit å bøye seg for å plukke opp ting hele tiden. Jeg gleder meg helt sinnsykt til å hilse på den lille, men vil ikke at h*n skal komme ut før etter 2 mai. Da flytter vi nemlig inn i huset vi har kjøpt oss. gleder meg veldig til å slippe å gå opp i 4. etg!

Skrevet

Jeg hopper etter dere på lørdag, er 27+2 idag,så det nærmer seg:) Føler dei siste vekene har snegla seg avgårde,har hatt influensa så det kan jo være litt av grunnen. Barnerommet er ferdig oppussa,og har veldig lyst til å gå i gang med å finne fram babyklæra men føler det er litt tidleg enno.Så føler og at vi er inne i ein sånn venteboble,der det er mange ting som må ventast med,samtidig som jeg er utålmodig til å bli ferdig:)

Men no er me jo snart ferdig med det lengste trimesteret,så det er jo ikkje mange vekene igjen da:)

Lykke til videre

Skrevet

ca 2 uker igjen for meg. Tiden flyr!

Skrevet

Er ikke såååå lenge til nå.. Er 25+5 i dag ;) Så kommer etter om noen kjappe uker.

Skrevet

12 uker igjen på meg... Leeenge å vente..

Men her i gården er det vel mye som skal skje på disse 12 ukene. Har ikke kjent noe liv ennå, men håper jeg begynner å kjenne noe snart.

Magen har begynt å vokse. Kjenner fin kul når jeg ligger på ryggen.

Skal på UL om en uke..

Men lykke til videre for dere som stikker til 3.tri om ikke lenge..

Klem fra..

Skrevet

ja, og endelig sier nå jeg. er 27+3 i dag.

Vi flytter i løpet av uka, og da skal jeg begynne på barnerommet... som jeg gleder meg.

sees på den siste siden da.. hehe..

Skrevet

Jeg skal hoppe videre neste uke! Sniktitter inne på 3. trimester hver gang jeg bimmer;)

Skrevet

Er også 27+1 i dag! Begynner å bli litt tung nå. Det meste går litt tregere. Men baby spretter rundt der inne så jeg av og til må le, det veier opp for det som er slitsomt:) Gleder meg til å kose på og være sammen med!!:)

Skrevet

Jeg er 27+3 og hopper videre på fredag.

Føler det er masse jeg må få ordnet før lillebror kommer, ikke minst har jeg 3 eksamener jeg må få gjennomført! Grøss og gru! :o)

Skrevet

er 27+5 jeg også..

er det onsdag som er dagen da, for videre hopping?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...