MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 *hihi* Har vært to uker i karibien nå, og andre dagen jeg var der begynte magen og BULE ordentlig når han sparke...siden har det bare fortsatt... så gøy at de blivende besteforeldre fikk se det da:D Siden det var første og siste gang de fikk se magen under sv.skapet
tina 79:) Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Ikke sant det er gøy! Jeg kan ligge lenge og bare kikke på magen min når det skjer. Det er så fascinerende! Ser ut som om magen lever sitt eget liv liksom!
oktoberjentene;) Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 heisann og velkommen tilbake ;o) så bra de fikk se en skikkelig bule mage da.. hehe... gøy når man kjenner ordentlig liv... nå kjenner jeg lille gutt hver dag.. ikke så veldig krafdig, men kjenner godt at det er han som sparker og romsterer der inne mamma blir sååå stolt reiser til trondheim i morgen, så jeg går glipp av ennda en bim treff... satser på å bli med neste gang... ha en flott dag frøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå