Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 - Prøver mannen/kjæresten din å tilfredstille deg seksuelt? - Klarer han det og på hvilken måte? - Hva ville du gjort dersom det ikke var en selvfølge at han gjorde det? - Hva ville du gjort dersom han ikke "klarte" å få deg til å komme? - Får du kun orgasme når klitoris blir stimulert samtidig under samleie? - Hvis du skulle gitt et "orgasmeråd" til en av dine medsøstre, hva ville det vært? Hilsen nysgjerrige meg:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 - 90% av gangene! Han nyter å se jeg vrir og stønner av nytelse.Når vi tar en kjapp en bruker vi ikke alltid så mye tid på vorspiel. - Ja det gjør han. Han finner punktene mine og noen ganger må jeg be han holde opp for jeg klarer ikke nytelsen mere! - Det er ingen selvfølge, men jeg ville da ha fortalt han hva som ga meg nytelse og hadde ikke det funket så hadde vi nok ikke vært gift i dag. - Igjen fortalt hva som tilfredstiller meg. - Nei! Får som oftest G-punkt orgasme en sjelden gang klitoris orgasme. - Slapp av og bare nyt. Ikke fokuser sånn på å oppnå selve orgasmen. Bare fokuser på nytelsen av å kjenne den stive harde kukken gli ut og inn.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Hei. Har det fint med mannen min seksuelt. Kan få alle de forskjellige orgasmene som sexeksperter er enige om at det går an å få. Her er noen råd til å oppnå orgasme: -Øv aleine først.(For da slapper man 100% av) Prøv deg frem med fingrer, evt. andre hjelpemidler og ikke minst dusjen. Kvinners beste elsker hehe.. Og husk at sex egentlig ligger i hode. Tenk sex, tanker som virkelig gjør deg kåt. Bruk gjerne en olje så fingrene glir godt og du ikke blir sliten og tørr. Når du kjenner at noe er godt, spenner du deg litt og fortsetter. Det kreves litt muskelarbeid. Husk, orgasme er en avspenning. Så opptakten til en orgasme krever mye spenning i underlivsmuslene. Og det er viktig med god kommunikasjon om sex. Har du problemer med å slappe av, ta gjerne et par vinglass før sex. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå