Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Andre som venter nr. 2 og som er veldig slitne om dagen, er i uke 22. Har også vært gjennom to uker med influensa så det har vel kanskje litt å si. Føler at kroppen ikke orker helt å henge med.

Noen som har tips til hvordan få mere overskudd utenom sykemelding?

Glad for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat som deg. Har slitt med influensa hele gjengen her, pluss at bekkenet mitt er litt kranglete innimellom.

Har valgt å bare prioritere meg selv jeg nå, og Har sykemeldt meg. Men grunnen til det er at jeg taper mye penger på å gå tilbake i jobb, litt,for så og bli sykemeldt senere.. (bekkenet blir jo ikke bedre med tiden).

Dette fordi jeg også er selvstendignæringsdrivende og får ikke penger før etter 17. dag. Så da har jeg gått 17.dager uten lønn, så kan jeg like gjerne fortsette i sykemeld. Vet det er litt sleipt, men vi har ikke råd til noe annet! Mannen min er også 100% student så..

Tenker at dette blir sistemann også, og jeg har mange år i arbeidslivet foran meg. Har heller ingen kollegaer som er avhengig av meg.

Så derfor har jeg valgt sånn.. Men kjenner jeg blir litt rastløs innimellom da;)

Synes du skal kjenne på deg selv hvor mye du orker. Du får ingen medalje for å slite seg ut. Du skal jo også har ork til den lille i magen og det andre barnet ditt:D Tenkt på deg selv du.

Hvis du ikke vel trappe ned jobb, er trening, eller litt ekstra pleie en god energi kilde da. Men god søvn og hvile er nok det beste!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...