Gå til innhold

Dere som tar temperaturen hver dag, Pearly, Ladycomp....Eller andre som har peiling :-) NYT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere ble gravide, var temperaturen høyere da enn til vanlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reagerte på at den ble bittelitt høyere på det tidspunktet jeg forventet at den skulle gå ned... Hadde eggløsning flere dager tidligere enn normalt....

Skrevet

Det jeg mente var om temperaturen når dere er gravide er høyere enn når dere ikke er....

Skrevet

Hvor får man kjøpt sånn ladycomp og hvordan fungerer den egentlig?er litt utafor her...hehe.lurer på å kjøpe en...

Skrevet

Husker ikke hvor jeg bestilte det fra i farta, men skal se om jeg ikke finner adressen etterhvert. Var et firma i Stavanger hvertfall...

En tar temperaturen hver morgen , måler under tunga. Så gir pearlyen "beskjed" om du er i sikker fase i syklusen din utfra temperatur forandringer i kroppen. Skla visst være 99,3% sikkert. Og 100% hormon fri:-) (beskjed gir den utifra å indikere med farger, rød=ikke sikker, gul= usikker, grønn=sikker.)

Jo lengre en bruker pearlyen og jo mer kjent den blir med deg, desto flere grønne dager vil du få:-)

Jeg er bare inne i min andre mnd, men er foreløpig utrolig fornøyd:-)

Skrevet

Oki...tusen takk:)Får se om jeg får romla meg til å kjøpe en da..hehe.Hvor dyre er dem forresten?står kanskje inne på linken det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...