Gå til innhold

Dere som tar temperaturen hver dag, Pearly, Ladycomp....Eller andre som har peiling :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere ble gravide var da temeperaturen høyere enn vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Ladycomp. Da jeg ble gravid gikk temperaturen opp som vanlig ved eggløsning - kan ikke huske at den ble spesielt høyere enn den brukte å bli.

Skrevet

Tror ikke temperaturen økte noe særlig mer enn ved eggløsning, men jeg målte bare én uke etter IKM. Da tok jeg test, og når testen var positiv, sluttet jeg og måle. Vet ikke hvor lenge man må måle for at pearly/ladycompen skal lyse at man er gravid.

Skrevet

Temperaturen min var ikke høyere enn vanlig, men den sank ikke mot ikm som er vanlig. Da skjønte jeg tegninga :-D

Skrevet

Det jeg mente var om temperaturen når dere er gravide ver høyere enn når dere ikke er....

Skrevet

Ah. Jeg vil tro at temperaturen vil variere etterhvert som graviditeten fremstiger, men man vil kanskje ikke få en slikt klassisk fall i temperaturen som man får om det ikke har skjedd noen befruktning. Men dette vet jeg strengt tatt ikke, bare tenker meg det. Kanskje det står noe om det her? http://www.fertilityfriend.com/Faqs/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...