Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Nok en gang er samværshelg over, og helvete er løs. Biomor foretar 3 grads forhør av barnet på 7år, og ringer far for å skrike ut alt han har gjort gale: maten er ikke næringsrik nok, hun har skrapt seg på ene fingeren, hvorfor fikk hun lov å legge seg et kvarter senere... osv osv. Helt uvesentlige ting. Hva er det som foregår i hodet på den dama? Begynner å bli drit lei dette her
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Skjønner godt det,far har like stor rett på å gjøre ting på en annen måte enn mor. Greit å sammarbeide innenfor viktige ting, som leggetider osv.Men smålige ting er unødvendig. Be far om å innkalle til mekling for å få en grense innenfor hvor mye mor trenger å blande seg på dette, kan heller ikke si hun driver med noe sunt overfor barnet når hun spørr barnet ut heller.
-Hengebuksvinet- Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 men det er ikke noen unnskyldning for å oppføre seg sånn. Tror far rett og slett må sette henne litt på plass, og si at så lenge barnet har det bra hos dere har hun ingenting med hvordan dere tilrettelegger helgene. Mannen din har faktisk et valg, og han kan sette ned foten og si at han ikke orker å høre på sånt tull. Da jeg og mannen min ble sammen, oppdaget jeg fort at eksen hans blandet seg en del hva angikk hans omgang med sønnen. Altfra hvilket rom faren hadde han på (vanlige soverom, i samme etasje), til hvordan faren irettesatte han. Mannen min gjorde selvfølgelig ikke alt på hennes måte, men det virket som hun hadde en veldig utvidet informasjonsrett. Dette ble det fort slutt på da jeg kom inn i bildet, tror mannen min da innså at eksen ikke hadde fasiten på hvordan alt skulle gjøres. De har fremdeles en bra kommunikasjon, og nå mer sunn på den måten at mannen min også kan komme med oppdragelsesinnspill. Megling hadde helt sikkert vært lurt, og om dette er vanskelig å få til kan kanskje en prat mellom mor og far være lurt. Under 4 øyne. Lykke til. Litt kameler må man svelge, men balansen bør ikke være så skeiv som hos dere.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Takker for innspill! Problemet er nok at hun ikke er mulig å gjøre noe med. Menn flykter med halen mellom beina når de møter hennes sanne jeg, hun har hatt 9 kjærester de siste 2,5 årene. Da er ikke småflyktige menn på 3-4 dager tatt med... Barnet klarer såvidt lære seg fornavnet på de før de forsvinner. De bor på et lite sted utenfor hovedstaden, og hun er beryktet i nabolaget...
-Hengebuksvinet- Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Om ikke burde absolutt far gå for å få hovedomsorgen, dette er for drøyt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Det er klart ungen er glad i moren og forsvarer henne. Barnevernet har henne under oppsyn, men de vil ikke gjøre noe mer enda... Byråkratiet er ikke helt enkelt. Mor har for mye makt slik det er i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå